Gå til innhold

Beinpress


Ellaumbrella

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

  • 5 måneder senere...

Jeg har ikke tenkt på at platen/sleden veier noe før i dag jeg! :o Skal jeg begynne å regne med dette også da? Ellers blir det jo litt feil, eller? Hvis min slede f.eks veier 50kg og så veier en annen sin 30kg. Hvis begge da legger på 180kg ekstra så blir jo resultatet forskjellig?

Håper jeg får svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På noen av de maskinene så står det hva den sleden veier på advarselklistremerket. Vet den jeg bruker hjemme er det 30kilo den veier.

Uansett hva sleden veier så er det progresjonen som er viktig, om du tar 100 kilo regnet ut uten sleden og økter til 120 så er det 20 kilo økning uansett hva sleden veier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På noen av de maskinene så står det hva den sleden veier på advarselklistremerket. Vet den jeg bruker hjemme er det 30kilo den veier.

Uansett hva sleden veier så er det progresjonen som er viktig, om du tar 100 kilo regnet ut uten sleden og økter til 120 så er det 20 kilo økning uansett hva sleden veier.

Ja, den ser jeg. Men hvis jeg begynner å logge med slede-vekta også så blir det jo over 200kg og det ser mye mer ut svart på hvitt, hihi! ^^ Meen, jeg skal komme meg opp til 200kg uten slede-vekt også! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mm, jeg har et spørsmål ang beinpress... kan man kjøre det i samme økt som knebøy, eller burde man velge en av dem?

mulig de øvelsene i teorien skal ta på de samme musklene, men merker veldig stor forskjell på hvor den tar! (edit: teknikken min i knebøy suger)

jo, også lurer jeg på sånn sittende-beinpress - eller hva jeg skal kalle det. Hvordan er det sammenlignet med vanlig beinpress, (som på bilde over her?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mm, jeg har et spørsmål ang beinpress... kan man kjøre det i samme økt som knebøy, eller burde man velge en av dem?

mulig de øvelsene i teorien skal ta på de samme musklene, men merker veldig stor forskjell på hvor den tar! (edit: teknikken min i knebøy suger)

jo, også lurer jeg på sånn sittende-beinpress - eller hva jeg skal kalle det. Hvordan er det sammenlignet med vanlig beinpress, (som på bilde over her?)

Jeg tar både knebøy og beinpress på beindagene :) Synes de to forskjellige beinpressene er veldig forskjellige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...