Gå til innhold

Slanke seg med styrketrening?


ReBella88

Anbefalte innlegg

Ja men du ER jo tynn,jeg skal liksom gå ned i vekt og da trenger man jo litt kardio også,fysj..Kjipe kardio:sick:

Jeg ER tynn ja, men er du klar over hvor mye jeg må jobbe for å legge på meg? Er ikke noe greit å ha det den veien heller :p

Uansett hva målet er så må man jobbe for det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får ikke i meg for mye kcal! Langt derifra,ligger på ca 900 kcal i snitt ca,vet det er for lite,men jeg klarer ikke å få i meg mer rett og slett så skjønner ikek hvorfor jeg er "feit" :p Er 166 og veier nå 73,5 kg,bryr meg egentlig ikke så mye om vekt da jeg er mer intr i p SE fit ut,enn å veie f.eks. 60 kg. Så da teller jo cm mer,men ingen forskjell der heller -.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har plenti legitime unnskyldninger for å ikke trene, seriøse, relativt alvorlige unnskyldninger, som f.eks. en løs ryggvirvel.:p Kroniske smerte er no dritt det og, men jeg blir uansett ikke bedre av å ikke trene. Hvis jeg haler rævva mi bort til treningssenteret til tross for smerter, så er det jo den indre seieren som driver meg videre!

"Look what I can do!!":D (for de som har sett MADtv)

Er det ikke kult å kunne si at du er så jævlig barsk og tøff at du står på til tårene triller og blodet renner?? Hø? Hø!? Barskt..;):p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår godt at du blir demotivert av det, men 1,5kg er over 10 000kcal overskudd. Sannsynligvis er mye av denne vektoppgangen kommet av mer vann eller glykogen. Om du ønsker så kan du bare spør meg om mer hjelp til slankingen. Nå har ikke jeg lest resten av tråden din og vet ikke hvordan nåværende nivå eller mål er, men jeg har i det minste gått ned litt over 30kg på ett halvt år, så jeg vet hvor mye det lønner seg å ikke være lat.

Kanskje du kan hjelpe meg?:unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bare å sende en melding med info så kan jeg se hva jeg kan gjøre. Det blir neppe noe veldig detaljert (jeg har brukt alt for mye tid på å hjelpe folk gratis tidligere:p), men jeg kan godt skrive enkle oppsett og endringer jeg ville gjort.

Bare si hva du vil vite du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er irriterende at før jeg fikk barn,så var jeg egentlig veldig fornøyd med kroppen min,var ikke overvektig noen plass bortsett fra litt "lovehandles" men hadde jeg visst at jeg kom til å legge på meg 10 kg og ikke kalre å få det av hadde jeg aldri i verden klaga over det! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som vil ha litt av min forbrenning :p Blir ikke igjen noe til meg da .. hehe

Jeg var enda tynnere før. Veida 53 kg fordelt på 170 cm før jeg fikk første barnet. Gikk opp 15 kg,Dagen etter fødsel hadde jeg gått ned 10 kg, resterende gikk jeg ned etter 2 mnd. Så med nr 2, gikk jeg opp 12 kg. Samma historien der. Det er 17 mnd mellom mine to.

Etter jeg begynte å trene har jeg gått opp 7 - 8 kg... Det har gått saaaaaaaaakte:P Ikke moro. Men der er sånn begge veier :p Nå skal det bygges så fettprosenten driter jeg også i for tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som vil ha litt av min forbrenning :p Blir ikke igjen noe til meg da .. hehe

Jeg var enda tynnere før. Veida 53 kg fordelt på 170 cm før jeg fikk første barnet. Gikk opp 15 kg,Dagen etter fødsel hadde jeg gått ned 10 kg, resterende gikk jeg ned etter 2 mnd. Så med nr 2, gikk jeg opp 12 kg. Samma historien der. Det er 17 mnd mellom mine to.

Etter jeg begynte å trene har jeg gått opp 7 - 8 kg... Det har gått saaaaaaaaakte:p Ikke moro. Men der er sånn begge veier :p Nå skal det bygges så fettprosenten driter jeg også i for tida.

Ah..*misunnelig*

Nå har jeg meldt meg på gruppetime på Elixia imorgen,Easy step og Elixia Shape. Gruppetimer er nok beste måten for meg å få inn kardio,men jeg skjemmes sånn hele tiden,flau over meg selv så hater egentlig å være med på gruppetimer alene :p

Har seriøst en klump i magen nå av tanken på at jeg skal dit imorgen å trene foran andre :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du klar over de oppoverbakkene dit eller? :p Tar meg jo sikkert 30-40 min å komme meg til d avmerka området på kartet :p

Bah,skulle ønske jeg hadde bil for da hadde jeg kjørt til der titopperne er :)

Det er jeg veldig klar over, men SÅ ille er de ikke. Det er også både oppoverbakker, nedoverbakker og flate sletter - begge veier. Regna vel egentlig med at du hadde bil, men det var kanskje dumt tenkt - det er jo ikke alle som har det mener jeg. Jeg er bare så avhengig selv, og for meg er det en selvfølgelighet. Selv om jeg bare ha hatt lappen et drøyt år...*knis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg veldig klar over, men SÅ ille er de ikke. Det er også både oppoverbakker, nedoverbakker og flate sletter - begge veier. Regna vel egentlig med at du hadde bil, men det var kanskje dumt tenkt - det er jo ikke alle som har det mener jeg. Jeg er bare så avhengig selv, og for meg er det en selvfølgelighet. Selv om jeg bare ha hatt lappen et drøyt år...*knis*

haha,alle blir så sjokka når jeg sier at jeg ikke har lappen,men strengt tatt har jeg aldri hatt bruk for det,selv om jeg noen ganger ønsker meg den så iiiinderlig! Så til neste år en gang blir det! Jeg SKAL ha lappen! Er for drøyt å bruke 1,5 time frem og tilbake på elixia eller 60 kr på buss for å komme seg til trening :p

Nå er jeg så heldig å ha en samboer som mer enn gjerne kjører meg til og fra trening når han har mulighet da,men jeg trener enten tidlig når han er på jobb elel på kvelden når ungen har lagt seg så da blir det svindyre bussen da :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha,alle blir så sjokka når jeg sier at jeg ikke har lappen,men strengt tatt har jeg aldri hatt bruk for det,selv om jeg noen ganger ønsker meg den så iiiinderlig! Så til neste år en gang blir det! Jeg SKAL ha lappen! Er for drøyt å bruke 1,5 time frem og tilbake på elixia eller 60 kr på buss for å komme seg til trening :p

Nå er jeg så heldig å ha en samboer som mer enn gjerne kjører meg til og fra trening når han har mulighet da,men jeg trener enten tidlig når han er på jobb elel på kvelden når ungen har lagt seg så da blir det svindyre bussen da :p

Veldig mange har fått lappen i en alder av 23 år, men likevel er det en del som ikke har det også. Hvis du planlegger å ta kjøretimer og ikke helt vet hvor du skal gjøre det hen, anbefaler jeg sentrum trafikkskole i Skien sentrum. Be om å få Arild! Roligere sjåførlærer skal du lete lenge etter. Jeg holdt på å sprenge motoren, da jeg ruset bilen. Kommentaren jeg fikk tilbake var: "her lukta det svidd", eterfulgt av en forsiktig liten latter. :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mange har fått lappen i en alder av 23 år, men likevel er det en del som ikke har det også. Hvis du planlegger å ta kjøretimer og ikke helt vet hvor du skal gjøre det hen, anbefaler jeg sentrum trafikkskole i Skien sentrum. Be om å få Arild! Roligere sjåførlærer skal du lete lenge etter. Jeg holdt på å sprenge motoren, da jeg ruset bilen. Kommentaren jeg fikk tilbake var: "her lukta det svidd", eterfulgt av en forsiktig liten latter. :blush:

Haha,kan høres ut som noe jeg kunne gjort:blush: Er så klønete og klarer alltid å fucke opp et elelr annet når folk ser på!

F.eks. på min første gruppetime på Elixia,så klarte jeg å kræsje med veggen å tryne rett på rævva fordi jeg var så fokusert på instruktøren :p

Dagen etter skulle jeg og veninna mi stå på henda på "matteområdet" og da facepalma jeg nesten med veggen men fikk redda meg og datt heller på rævva..igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåværende vekt, mål (innen vekt og trening), eventuelle allergier og plager, begrensninger for trening i hverdagen osv. Bare send det til innboksen min.

tror egnetlig jeg glemte litt nå...hehe sender deg en supplerende beskjed jeg! Du fikk bare en anamnese nå:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...