Gå til innhold

Slanke seg med styrketrening?


ReBella88

Anbefalte innlegg

Gå på siden av veien??

Da kan ejg liie gjerne gå hvor spm helst og trenger ikke skogsområdene :) Grunnen til at jeg vil trene i skogene r først å fremst fordi bakken er snillere med kroppen og det er sååå mye morsommere å springe/gå i skogen pga omgivelsene, savner å bo på landet <3 :p

Får se hva jeg finner ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok.. Men noen turer til du finner på noe annet skader sikkert ikke ;)

Bare for å være ENDA mere kvevrulant så er min mening at om jeg må gå 40 min EN vei for å komme til bra områder så tråkker jeg heller rundt på sykkelen min på stua,d er like kjedelig :p

Bodde på Skotfoss en stund,DER var d bra turområder,kan jo gå i flere tiiiimer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kardio er så kjedeliiiig! Blæ! :p

Først og fremst eier jeg ikke kondis(noe som jeg er fullstendig kalr over at hadde forandra seg omjeg hadde jobba for det) og liker som sagt ikke å gå på safalt osv,kjedelig å sitte påen sykkel å tråkke å stirre i en blank vegg osv.MASSE unnskyldninger ;)

Sliter også ILLE mye emd motivasjon for tiden da jeg mista treningspartneren(var hu som fikk emg til å begynne og var kjempegira) når hu forsvant så er alt så stress,styrkeøktene er greit,men føler at tanken på kardio dreper en liten del av meg,haha, HELP! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også kardio er kjedelig og trener heller ikke kardio.

Løfter kun vekter jeg. Har heller ingen treningspartner men jeg er helmotivert og har masse motivasjon og inspirasjon fra andre steder :D

Ja men du ER jo tynn,jeg skal liksom gå ned i vekt og da trenger man jo litt kardio også,fysj..Kjipe kardio:sick:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kardio er så kjedeliiiig! Blæ! :p

Først og fremst eier jeg ikke kondis(noe som jeg er fullstendig kalr over at hadde forandra seg omjeg hadde jobba for det) og liker som sagt ikke å gå på safalt osv,kjedelig å sitte påen sykkel å tråkke å stirre i en blank vegg osv.MASSE unnskyldninger ;)

Sliter også ILLE mye emd motivasjon for tiden da jeg mista treningspartneren(var hu som fikk emg til å begynne og var kjempegira) når hu forsvant så er alt så stress,styrkeøktene er greit,men føler at tanken på kardio dreper en liten del av meg,haha, HELP! :D

Hehe, been there. Jeg kan godt med flere støtteerklæring for jeg forstår godt at du tenker sånn, men det mest konstruktive er nok heller å si: slutt å syt!

Det kommer alltid til å finnes maaange gode unnskyldninger til å unngå å gjøre ting, og om du fortsetter å bli påvirket av dem så komme du aldri til å komme noe videre. Du kan stå rett opp og ned å ta knebøy/frontbøy til du nesten ikke har følelse i låra lengre, for så å begynne rett på 20 burpees. Det finnes mange muligheter. Når til og med jeg som var på 113kg og hadde elendig kondis fikk meg selv til å jogge ett par ganger i uka, så finnes det desverre ingen gyldige unnskyldninger for deg.

Du skal i hvertfall ha for at du selv innrømmer at du er lat og har masse unnskyldninger:thumbsup: Ingenting er verre enn folk som selv mener de gjør en bra innsats og kun skylder på andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, been there. Jeg kan godt med flere støtteerklæring for jeg forstår godt at du tenker sånn, men det mest konstruktive er nok heller å si: slutt å syt!

Det kommer alltid til å finnes maaange gode unnskyldninger til å unngå å gjøre ting, og om du fortsetter å bli påvirket av dem så komme du aldri til å komme noe videre. Du kan stå rett opp og ned å ta knebøy/frontbøy til du nesten ikke har følelse i låra lengre, for så å begynne rett på 20 burpees. Det finnes mange muligheter. Når til og med jeg som var på 113kg og hadde elendig kondis fikk meg selv til å jogge ett par ganger i uka, så finnes det desverre ingen gyldige unnskyldninger for deg.

Du skal i hvertfall ha for at du selv innrømmer at du er lat og har masse unnskyldninger:thumbsup: Ingenting er verre enn folk som selv mener de gjør en bra innsats og kun skylder på andre.

Slutter nok å syte så fort jeg ser resultater,ja jeg er en resultat-hore :p

Sist uke hadde jeg gått opp 1,5 kg,DET er ikke motiverende så sikkert derfor jeg sliter litt nå,skal veie meg igjen på tirsdag og gruer meg som en idiot :p

Vet at "muskler veier mer enn fett" osv,men likvel,stygge vekta :p

Meeen skal prøve å bli bedre,får finne en film eller noe å sette spinningsykkelen min foran tv'n annenhver dag,og dra på studio annenhver dag for å ta styrke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor slite seg ut i en oppoverbakke, på vei dit du ønsket å trene i utgangspunktet..?

Fordi man kan trene i oppoverbakken? Men om man ikke liker å løpe på asfalt, kan man jo selvfølgelig kjøre bil til marka, selv om det ikke er noe jeg selv ville gjort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi man kan trene i oppoverbakken? Men om man ikke liker å løpe på asfalt, kan man jo selvfølgelig kjøre bil til marka, selv om det ikke er noe jeg selv ville gjort..

Såklart er det bra trening,men når det tar 1-1,5 time å bare gå frem og tilbake til der man skal,så ser jeg ikke vitsen,jeg roker ikke bruke mer tid enn d på trening hver dag,har tross alt et barn også så veldig mye av tiden går med på henne,og samboeren :p

Skulle lett ha tatt bil til bedre områder om jeg hadde hatt lappen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutter nok å syte så fort jeg ser resultater,ja jeg er en resultat-hore :p

Sist uke hadde jeg gått opp 1,5 kg,DET er ikke motiverende så sikkert derfor jeg sliter litt nå,skal veie meg igjen på tirsdag og gruer meg som en idiot :p

Vet at "muskler veier mer enn fett" osv,men likvel,stygge vekta :p

Meeen skal prøve å bli bedre,får finne en film eller noe å sette spinningsykkelen min foran tv'n annenhver dag,og dra på studio annenhver dag for å ta styrke.

Forstår godt at du blir demotivert av det, men 1,5kg er over 10 000kcal overskudd. Sannsynligvis er mye av denne vektoppgangen kommet av mer vann eller glykogen. Om du ønsker så kan du bare spør meg om mer hjelp til slankingen. Nå har ikke jeg lest resten av tråden din og vet ikke hvordan nåværende nivå eller mål er, men jeg har i det minste gått ned litt over 30kg på ett halvt år, så jeg vet hvor mye det lønner seg å ikke være lat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...