Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det kommer nok det også, Norge blir mer og mer amerikanisert...

Hope so! Kanskje starte opp?:D Burde bli en hit..men med norske råvarer..blir bare ikke det samma..TGI Friday feks..aint the same..

Fortsetter under...

Skrevet
Det kommer nok det også, det siste jeg hørte var jo at Starbucks kommer ;)

Starbucks er vell "lenge" siden :p i allefall barteland..TGI har jo vært ei stund..O`Learys har kommet, Ihop snart får vi håpe! Eller cheesekake factory?<3?

Skrevet
Starbucks er vell "lenge" siden :p i allefall barteland..TGI har jo vært ei stund..O`Learys har kommet, snart får vi håpe! Eller cheesekake factory?<3?

CHEESECAKE FACTORY<3 Der er det lenge siden jeg har vært. De lager goooooood mat og maaaaaaasse mat :D Og så var det sykt billig. DET hadde vært nice det :D

Annonse

Skrevet

Lykken for meg er:

- Å LE (jeg er avhengig. Kallenavnet på skolen var "lattermarthe") :roflmao:

- Å ha tv hengende foran senga :sneaky:

- Å perse på trening (y)

- Selvplukka bær :hungry:

- Nye skooo :D

- En koselig sms fra noen jeg er glad i :joyful:

- En klem (men aller helst et kyss) :love:

- Å være tilfreds med meg selv :)

Skrevet
...Er å handle på daglivarebutikk i USA (love it, de har AALT, og alltid en eller annen butikk åpent heeeeele døgnet, fu norge på det)

...Er å ha syk pump:D

...Er å ete på ihop, cheesecake pancakes!<3 why kanke norge lage slikt? :(

Vet du om de har Skyr i USA, eventuelt det naermeste du kommer?

Skrevet
Vet du om de har Skyr i USA, eventuelt det naermeste du kommer?

De har jo mye gresk yoghurt som skal være ganske bra:) Sakstilsatt feks bringebær etcetc. De har garantert noe skyrlignende produkter uten at jeg vet det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...