Gå til innhold

Underernæring og muskelsvinn..


kakemonster

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ingefærkapsler er et alternativ ja,men i mitt tilfelle så virka ingenting mot hyperemesis bortsett fra legemidler:/Men kan være verdt å prøve for trådstarter da :)

Det hjelper på litt at det er peppermynteolje i, syns jeg:) Den er fra en serie som heter "bra", de har den ihvertfall på Ditt Apotek:) Ikke dyr heller!:joyful: Bombe at gamla er gnien, eh?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den har jeg ikke hørt om:) Bra du har funnet noe du synes funker:D

Ikke så mange som har hørt om den serien, den er relativt ny! Er en del billigere enn tilsvarende produkter i de "gamle" merkene! De har ulike kosttilskudd o.l., tranebærkapsler osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok,takk:) må høre litt rundt:) Samme som produserer paracet og ibux dette,så da kommer det vel an på om naturterapeuter har lov å selge de,har med naturlig ingredienser å gjøre:)Men alltid spennende med nye produkter:D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,vil bare si at jeg har vært gjennom dette i mitt første svangerskap og vet hvor vanskelig det er! Først og fremst har jeg villet hørt om du ikke kunnet få legen til å skrive ut kvalme stikkende,feks phenergan,den funket fint på meg og etter 3 uker var kvalmen og oppkast borte:) Ellers er det aller viktigste væske! Farris har mye elektrolytter som du trenger mye av når dyøu kaster opp så mye,fordi d kan henne noe væsketap og kan faktisk regulere vannbalansen.Det som kan skje da er at kvalmen kan lette:) Ksn skrive litt mer senere i dag om du vil,dette ble bare en kjappis før jeg må dra:D

Takk for svar :) Jeg har prøvd afipran, phenergan, en eller annen sak som smelter på tunga som jeg ikke husker hva heter, postafen (som man egentlig ikke skal ta når man er gravid, men jeg er så syk at de prøver alt), men det er ingenting som funker. Har et lite apotek hjemme med ulike kvalmestillende nå :p Har prøvd ingefær også da, men nei.. :p Har prøvd meg på farris et par ganger, er bare det er når man har spydd opp noe mange nok ganger, så vil det liksom ikke ned mer :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er så flytende at de kommer bare opp igjen i alvorlig hastighet :p Mulig at jeg kanskje kan fryse de, kan sjekke det ut..

Du er klar over at det finnes et ekstremt stort antall varianter av disse? De mest konsentrerte, melkebaserte typene er ikke like tyntflytende. De jusbaserte er derimot veldig flytende, og heller ikke fullverdige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har fått gode svar her om næring.

I forhold til trappen du blir sliten i/føler melkesyre:

Ta pauser på veien, om det så tar deg en halv time til sammen. Helst sett deg ned i trappetrinnene. Dette gjør at du tilfører oksygen til musklene og da har du fått utnytta melkesyra. Er nok ikke lange pausen som skal til før du kan ta ett par trinn til.

Psykisk: Tenk på deg selv og vær samvittighetsfri for andre

Takk :) Det er virkelig tungt psykisk å bli så syk og tilnærmet pleietrengende. Føler at jeg svikter på alle punkter liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe kjedelig at du har det så ekstremt :( Deet er nok hakkene værre enn det jeg hadde :/ Huff,håper du finner noe du får ned snart,alt er verdt å prøve i ditt tilfelle:)Ritz kjeks=D=D? Lykke til ivertfall og du skal ikke være for bekymret for babyen,den har det nok bra;) Håper du slipper å ha det slik så mye lengre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe kjedelig at du har det så ekstremt :( Deet er nok hakkene værre enn det jeg hadde :/ Huff,håper du finner noe du får ned snart,alt er verdt å prøve i ditt tilfelle:)Ritz kjeks=D=D? Lykke til ivertfall og du skal ikke være for bekymret for babyen,den har det nok bra;) Håper du slipper å ha det slik så mye lengre!

Håpe jeg og :p Men takk for gode ord :) Dagene går opp og ned, ene dagen kan jeg spise Ritz, andre dagen ikke. Men jeg prøver meg frem :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...