Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Først Rema, så Coop og nå Rimi.. Alle har satt opp prisen på sin billige karbonadekjøttdeig(400gr) fra rundt 32kr til 50-52kr. Hørt noen snakke om 600gr pakker til 50kr på Rema, men ikke sett det her oppe i gudsforlatte Bardufoss enda.

Noen som vet om butikker som fremdeles selges karbonadekjøttdeig til en grei pris? Eventuelt vet hvorfor prisen har gått opp 20kr på en uke?!

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/16951-pris-p%C3%A5-karbonadedeig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Slettet
Først Rema, så Coop og nå Rimi.. Alle har satt opp prisen på sin billige karbonadekjøttdeig(400gr) fra rundt 32kr til 50-52kr. Hørt noen snakke om 600gr pakker til 50kr på Rema, men ikke sett det her oppe i gudsforlatte Bardufoss enda.

Noen som vet om butikker som fremdeles selges karbonadekjøttdeig til en grei pris? Eventuelt vet hvorfor prisen har gått opp 20kr på en uke?!

Coop extra: 2stk for 60/65kg(32,5 eller 30kr)

Rimi har "Matmesteren" men den er litt salt+vann i tror jeg.. rundt 33kr ;)

Alle 400g

Coop extra: 2stk for 60/65kg(32,5 eller 30kr)

Rimi har "Matmesteren" men den er litt salt+vann i tror jeg.. rundt 33kr ;)

Alle 400g

Var nettopp på Rimi for å handle akkurat den, men den koster nå kr 52.90! Og Coop sin kostet vel rundt 51kr om jeg ikke husker feil. Har ikke det tilbudet her med to for en, men skal definitivt være på utkikk om det kommer!

Gjest Slettet
Var nettopp på Rimi for å handle akkurat den, men den koster nå kr 52.90! Og Coop sin kostet vel rundt 51kr om jeg ikke husker feil. Har ikke det tilbudet her med to for en, men skal definitivt være på utkikk om det kommer!

Coop Extra her i Sogndal har alltid hatt det da, hmmf.. må sjekke rimi ila uken om de også har økt! lykke til med å finne! hehe!

Coop Extra her i Sogndal har alltid hatt det da, hmmf.. må sjekke rimi ila uken om de også har økt! lykke til med å finne! hehe!

Kan hende det kun er i Nordland/Troms at dem har skrudd opp prisen.. Kanskje det er kjøttmangel eller noe slikt.

Om prisen fremdeles er billig sørpå suger det bare enda mer å bo i selveste Bardu:banghead:

Skrik ut om dem fremdeles har billig der nede!:)

Hørtes ut som de hadde gått opp utrolig mye, normalt ligger det på 3-4% på de fleste varer. Mange kjeder subsdierer slike produkter veldig mye, kan hende de har fjernet denne. Kommer mange prisendringer i dagene som kommer! Brus går jo opp 2.50 per flaske f.eks, 20% økning for en halvliter.

Annonse

Kan hende det kun er i Nordland/Troms at dem har skrudd opp prisen.. Kanskje det er kjøttmangel eller noe slikt.

Om prisen fremdeles er billig sørpå suger det bare enda mer å bo i selveste Bardu:banghead:

Skrik ut om dem fremdeles har billig der nede!:)

Bardufoss og Bardu er to forskjellige steder! ;)

Anyhow, Rema 1000 på Finnsnes har 3 for 2 på karbondadeigen til Nordfjord. Så da blir det ca.95kr i stede for nesten 150kr.. Bedre enn ingenting! Sjekk Rema på Andselv evt. Setermoen etter som hvor du egentlig er ;) De har sikkert samme kampanjen..

Nordfjord 400g, 46 kroner på Rema 1000, men så kjører de 3 for 2 tilbud - noe de har gjort i flere uker. Blir plutselig en ålreit pris av det. Smaker godt gjør den også.

Vil du bruke mindre penger kan du jo teste ut dette:

Slik reduserer du fettinnholdet i kjøttdeig med over 75 % - Fitnessbloggen

Annonse

Bardufoss og Bardu er to forskjellige steder! ;)

Anyhow, Rema 1000 på Finnsnes har 3 for 2 på karbondadeigen til Nordfjord. Så da blir det ca.95kr i stede for nesten 150kr.. Bedre enn ingenting! Sjekk Rema på Andselv evt. Setermoen etter som hvor du egentlig er ;) De har sikkert samme kampanjen..

Har skjønt det med tiden!:p Bardufoss sentrum(Kan det kalles sentrum?:D) Med flystripa:)

Var innom Finnsnes i helgen, men ikke Rema 1000. Rem 1000 her hadde ikke karbonadedeigen på dette tilbudet såvidt jeg vet, men skal innom Tromsø på Mandag så kanskje det finnes noe billig dær!

Har skjønt det med tiden!:p Bardufoss sentrum(Kan det kalles sentrum?:D) Med flystripa:)

Var innom Finnsnes i helgen, men ikke Rema 1000. Rem 1000 her hadde ikke karbonadedeigen på dette tilbudet såvidt jeg vet, men skal innom Tromsø på Mandag så kanskje det finnes noe billig dær!

Andselv altså ;) Rett skal være rett :sneaky: Hehe :rolleyes: Jeg var innom den på Finnsnes akkurat for å sjekke at det er fremdeles, siden jeg så det forrige uke, og plakaten hang fremdeles oppe :)

Rema1000 har satt opp prisen på Nordfjord karbonadedeig i alle butikkene i buskerud som jeg har vært innom.

Den koster 46.90kr på kongsberg, men har tre for to, så det er levelig enn så lenge.

Derfor er faktisk karbonadedeig fra First price billigere.

Rema1000 har satt opp prisen på Nordfjord karbonadedeig i alle butikkene i buskerud som jeg har vært innom..

Dette gjelder Trondheim også, grøss. Holder meg til "Go' og mager"-kjøttdeigen til Rema nå, koster rundt 20 kr. Skal dog se om jeg finner 3 for 2-tilbudet noen plass.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...