Jane Skrevet 8. januar 2012 Skrevet 8. januar 2012 Jeg kommer ikke på noen norske kjendiser som er skikkelig hot heller.. Dårlig med det i Norge.. Men det er mange andre flotte menn å se på heldigvis... Siter
Jane Skrevet 8. januar 2012 Skrevet 8. januar 2012 Plyo Sant nok det , men Plyo er vel ikke kjendis? Mange kjekke\ flotte menn her inne ja. MANGE hehe Amalie og Lily 2 Siter
Admira Skrevet 9. januar 2012 Skrevet 9. januar 2012 OMG! Jeg hadde glemt Kristian Kjelling. Hvis jeg noengang møter han på byen bør han bli redd - jeg kommer til å voldta han Haha vi kan lage stalkerclub Camillalor:) Siter
ninnen Skrevet 9. januar 2012 Skrevet 9. januar 2012 OMG! Jeg hadde glemt Kristian Kjelling. Hvis jeg noengang møter han på byen bør han bli redd - jeg kommer til å voldta han Helt med på kristian kjelling Siter
Admira Skrevet 9. januar 2012 Skrevet 9. januar 2012 Ellers så er dt ikke mange kjendiser. Flere gutter her inne som hadde fortjent kåringen:) Men jeg synes Atle Pettersen og er hot Siter
Gjest aaa Skrevet 9. januar 2012 Skrevet 9. januar 2012 Dere må ikke glemme Jensemann! :huh::rofl: Shooesfly 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.