Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg lurer kort og godt på ka folk tar inn av næring før ei styrkeøkt? Vanskelig puslespill å legge syns eg.

Spiste frukost rundt halv ti, tenker trene no (kl.12). Føler meg ikkje sulten, men VEIT eg kjem til å kjenne det på trening.

Fortsetter under...

Skrevet

I helgene trener jeg tidlig (dvs innen halvannen time etter jeg står opp). Da spiser jeg en smoothie før trening, bestående av:

40g Activate Pro Blend (proteinpulver)

100g blåbær

1 banan

Vann

På hverdager trener jeg etter jobb og har da fått i meg 2 måltid før. Det siste inntar jeg 2 timer før trening og består av:

200g karbonadedeig

Halv pose spinat

1ss Activate lakseolje

Skrevet

Venter alltid to timer fra ett riktig måltid til jeg trener . Å vente mer er heller ikke å anbefale. Mat som passer sånn rett før trening vil være en liten banan, en liten youghert.

Annonse

Skrevet
+ 0,5

Synes jeg får like god effekt av å kun ta BCAA, men det er etter jeg har økt karbohydratene litt til lunsj da.

ja det kommer litt an på om det er lenge siden jeg har spist. :)

Skrevet

Har ikke noe problem egentlig, spiser vanlig mat gjennom hele dagen og drar på trening når det passer. Tenker aldri på at jeg må spise noe spesielt før trening.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...