Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

• 2 uker senere...
92 modell=), husker noen kykkelikokkos på NRK?

815-493-00! Haha, nummeret (med samme stemme og tonefall som på tv) var det første som dukket opp i hodet mitt da jeg leste "kykkelikokkos", og jeg som vanligvis ikke kan noen nummer! Glemmer tydeligvis aldri dette :D

92-modell jeg også, forresten :)

Haha! Huff, skummelt mykje minner som dukka opp når eg bladde gjennom denne tråden gitt:P

Platåsko/buffalosko, spicegirls(som forøvrig lillebroren min likte betre enn meg), mummi, kykkelikokkos, pokemon, mumfie, løvenes konge....ah! Minner!

Var vel på rundt denne tid eg også var stolt innehaver av ei knall rosa slengbukse, kombiner det med sølvgrå buffalosko...å herligheit!:eek:

Hugsar kor utruleg stas det var ein morning vi ringte inn til kykkeleikokkos og faktisk kom gjennom. Levde leeenge på det!;)

Og så fikk vi(meg og broren) oss gamboy.

Må vel innrømme at eg er 5-6mnd "for gammal" til å høyre til her, då er var født sommaren 89, men reknar med at litt slingringsmonn er greit?;)

Haha! Huff, skummelt mykje minner som dukka opp når eg bladde gjennom denne tråden gitt:p

Platåsko/buffalosko, spicegirls(som forøvrig lillebroren min likte betre enn meg), mummi, kykkelikokkos, pokemon, mumfie, løvenes konge....ah! Minner!

Var vel på rundt denne tid eg også var stolt innehaver av ei knall rosa slengbukse, kombiner det med sølvgrå buffalosko...å herligheit!:eek:

Hugsar kor utruleg stas det var ein morning vi ringte inn til kykkeleikokkos og faktisk kom gjennom. Levde leeenge på det!;)

Og så fikk vi(meg og broren) oss gamboy.

Må vel innrømme at eg er 5-6mnd "for gammal" til å høyre til her, då er var født sommaren 89, men reknar med at litt slingringsmonn er greit?;)

Slengbukse har jeg faktisk enda... Moten kommer tilbake igjen vettu :p

Ja, siden vi er så snille her, i motsetning til 80 tråden, så er du hjertlig velkommen :D

Slengbukse har jeg faktisk enda... Moten kommer tilbake igjen vettu :p

Ja, siden vi er så snille her, i motsetning til 80 tråden, så er du hjertlig velkommen :D

Jippi!:) Kan og dekke over med at min lillebror eg født i 1990, og veldig mange har opp i gjennom åra trudd vi var tvillingar;P

Haha, ja, mote går i syklus. Høyrde noko snakk om at platåsko var på veg inn igjen..huff!:p Har sett nokre mindre pene bilder frå oppveksten:p

Annonse

Jippi!:) Kan og dekke over med at min lillebror eg født i 1990, og veldig mange har opp i gjennom åra trudd vi var tvillingar;P

Haha, ja, mote går i syklus. Høyrde noko snakk om at platåsko var på veg inn igjen..huff!:p Har sett nokre mindre pene bilder frå oppveksten:p

Har sett noen i butikken, ikke akkurat som sånne platåsko vi kjenner de som, men det kommer vel snart det og..

Har sett noen i butikken, ikke akkurat som sånne platåsko vi kjenner de som, men det kommer vel snart det og..

Grøss!:confused: Gi meg styrke!:roflmao: Blir nok ei blanding av avsky og underhalding som vil strøyme gjennom meg om slike sko møter meg på gata:p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...