Gå til innhold

Vondt i bryst og bak /imellom skulderblader så og si hele tida!


Metal_Barbie

Anbefalte innlegg

Og dette blir selvsagt verre etter jeg har trent og dagen etter...men d er der liksom hele tida...begynner å lure på om jeg må dra meg til en fysio eller kiro eller noe...:( Noen som har det samme her som kanskje kan fortelle meg hva d kommer av? Jeg blir ogsåm støl under haka,på halsen liksom og hele brystkassa er ødelagt...virker som d kommer fra ryggen ellers er d at ryggen blir verre av at jeg er støl i brystet...(n)d svir liksom i huden også...og jeg blir illrød om jeg knar litt...drit vondt...hjelper med muskelgel og varmepute osv men d er liksom hver dag,...er veldig stram i skuldre og nakke,rygg og bryst,,..så bør vel gjøre en del øvelser for det men hvilke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg slet mye med dette i "unge år". Tror grunnen var overfokusering på benkpress, bicepscurl. Hehe du vet de vanlige showoff muskelgruppene. Når jeg begynte med styrketrening mange år senere skiftet jeg fokuset til baksiden av kroppen (draøvelser). Roøvelser, pullups/nedtrekk og markløft. Aldri kjent noe mer til plagene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei,jeg har mye fokus på baseøvelsene,spes mark,bøy osv og elsker å trene baksiden,så går mye fokus der selv .. trener ellers gjennom hele kroppen 3-4 ganger i uka,så trur ikke d er der d ligger hos meg da:/ Men takk for innspill altså :) Kan jo alltids prøve med enda mer ekstra fokus på baksiden bare for å se da,skader ikke det:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,hjelper ikke,tøyer masse,det virker nesten som at dette er kronisk og evt en blaning av stress og stølhet da..men at jeg tenkte kanskje d gikk an å forhindre d på en måte så d ikke ble SÅ ille..

Aldri hørt om noen som blir støl under haka... hehe. Men med de problemene du har, så kan det være greit å fohøre seg med en fysioterapaut om hva det kan være. Eller kiropraktor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og dette blir selvsagt verre etter jeg har trent og dagen etter...men d er der liksom hele tida...begynner å lure på om jeg må dra meg til en fysio eller kiro eller noe...:( Noen som har det samme her som kanskje kan fortelle meg hva d kommer av? Jeg blir ogsåm støl under haka,på halsen liksom og hele brystkassa er ødelagt...virker som d kommer fra ryggen ellers er d at ryggen blir verre av at jeg er støl i brystet...(n)d svir liksom i huden også...og jeg blir illrød om jeg knar litt...drit vondt...hjelper med muskelgel og varmepute osv men d er liksom hver dag,...er veldig stram i skuldre og nakke,rygg og bryst,,..så bør vel gjøre en del øvelser for det men hvilke?

Nei,hjelper ikke,tøyer masse,det virker nesten som at dette er kronisk og evt en blaning av stress og stølhet da..men at jeg tenkte kanskje d gikk an å forhindre d på en måte så d ikke ble SÅ ille..

Som mr Winston sier over, så høres problemene veldig ut som en låsning. Dette pleier å være rimelig greit å få orden på om du kommer til en behandler. Trolig er det ting du kan ta tak i for å også forhindre at dette kommer tilbake. Når det gjelder stølheten under haka, så er det noe man ser en del ganger i forbindelse med stress og spenninger. En del har lett for å bite tenner eller presse tunga mot ganen mens de sover, da kan man oppleve å bli støl under hake og i hals. Vet du om du driver med noe av dette, eventuelt har fått noe påpeking fra tannlege angående gnisningsskader eller lignende?

Aldri hørt om noen som blir støl under haka...

Jeg blir støl under haka om jeg lager skilpaddehals. Mad partytriks!

george5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...