Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Eg holdt meg under 5 g karbo i døgnet, og kun tran som fett.

Det var mykje kyllingfilet og torsk for å seie det sånn. Men eg hadde eit sinnsvakt høgt kaloriunderskot, og sleit med humørsvingingar og det som verre var. Hovudet var heilt på tulletur.

Jeg har gått på PSMF i 12 dager. Kvittet meg med ca. 5 kg etter den første uka, men så har det begynt å stagnere.. Trener som anbefalt om ikke litt mer.. Så da er vi i samme båt=)

da er vi ganske så likt =) venter på stagneringen her og.. den kommer vel.. følger du trenings opplegget som er anbefalt?

jeg gikk fra 85kg og ned til 76 kg på ca 14 dager, det var helt jævlig.. Slapp og jævlig hele tiden, drit sulten og når jeg var på jobbb viste jeg ikke hva jeg gjorde, helt slått ut. Spiste kun brokkoli, isbergsalat, kyllingfilet, proteinshake og torsk og 2 ss tran daglig. Så dum som jeg var gikk jeg morgencardio i tillegg.......

Annonse

Gjest Slettet

ehm.. Vet ikke hva jeg har gått/går ned. Vekten er jeg ikke interessert i. Er interessert i om det går noe fett vekk derav mer markert osv...Så ja.. Men før sommeren hadde jeg vel sånn ca 3uker sammen(med oppkarb) gikk vel noe sånt som 5-8kg ned, MYYYE vann!

ehm.. Vet ikke hva jeg har gått/går ned. Vekten er jeg ikke interessert i. Er interessert i om det går noe fett vekk derav mer markert osv...Så ja.. Men før sommeren hadde jeg vel sånn ca 3uker sammen(med oppkarb) gikk vel noe sånt som 5-8kg ned, MYYYE vann!

Jeg er opptatt av både vekt og hva man ser som kombinasjon. Nå vet ikke jeg din bakgrunn men når man som jente har veid 106kg så betyr vekten noe. Ja mye vann er borte men ikke 8 kg=) vann.

Gjest Slettet
Jeg er opptatt av både vekt og hva man ser som kombinasjon. Nå vet ikke jeg din bakgrunn men når man som jente har veid 106kg så betyr vekten noe. Ja mye vann er borte men ikke 8 kg=) vann.

Stemmer nok det, på mitt høyeste var jeg 95kg fordelt på 173cm(fjor jul) til sommeren 2012 var jeg nedi 80-81kg ;) Så gikk ned ihvertfall :)

+ det er litt annerledes for gutter med vekten, ettersom muskler veier en del mer. Er heller 85-90kg med ren muskelmasse, enn 70-75 med "tynnfeit" utseende! hehe

Gikk ned åtte kg på seks uker. Ned til ca 12% kroppsfett. Personlig er jeg overbevisst om at hvis man er sånn noenlunde i form bør man holde seg unna PSMF. Altfor hard på kroppen og gjør det aldri igjen.

Men er man overvektig er det flotters! Stål-disiplin og en ukuelig vilje til å stå mot plutselig ulvehunger etter dietten er nødvendig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...