Gå til innhold

Man boobs, eller moobs som det nå kalles!


Anbefalte innlegg

Menn som bruker anabole steroider kan også være rammet, fordi det overflødige testosteronet de får i seg blir omdannet til østrogen i kroppen.

Enda en grunn til å trene rent. Men kan man med massiv styrketrening få overskudd av testosteron likevel? Siden jeg er litt "småfeit" så kjenner jeg at det disser i moobsa når jeg løper eller haster opp trapper... hehe. Men dette må jo forsvinne etter noen mnd. med styrketrening??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...
Man kan ikke fjerne gyno ved å kun trene, krever opperasjon.

Og det med at folk på steroider får det kan man hindre ved å kjøre noe annet i syklusen, om jeg ikke er helt på bærtur.

Faktisk noen tilfeller der folk får fjernet det ved bruk av legemidler også, ikke kun operasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det kjem litt genetikk inn i bilete her og. har litt med kor fettet legg seg på kroppen. nokre menn, meg sjølv inkludert, vil lagre meir fett på kassa enn andre. resultat ved høg fett% vert då, moobs. men det er som regel ei enkel (i det minste i teorien) løysing. get ripped - problem solved :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...