Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Menn som bruker anabole steroider kan også være rammet, fordi det overflødige testosteronet de får i seg blir omdannet til østrogen i kroppen.

Enda en grunn til å trene rent. Men kan man med massiv styrketrening få overskudd av testosteron likevel? Siden jeg er litt "småfeit" så kjenner jeg at det disser i moobsa når jeg løper eller haster opp trapper... hehe. Men dette må jo forsvinne etter noen mnd. med styrketrening??

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
Man kan ikke fjerne gyno ved å kun trene, krever opperasjon.

Og det med at folk på steroider får det kan man hindre ved å kjøre noe annet i syklusen, om jeg ikke er helt på bærtur.

Faktisk noen tilfeller der folk får fjernet det ved bruk av legemidler også, ikke kun operasjon.

Annonse

det kjem litt genetikk inn i bilete her og. har litt med kor fettet legg seg på kroppen. nokre menn, meg sjølv inkludert, vil lagre meir fett på kassa enn andre. resultat ved høg fett% vert då, moobs. men det er som regel ei enkel (i det minste i teorien) løysing. get ripped - problem solved :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...