Gå til innhold

Hvalen skal bli menneske!


hvalen

Anbefalte innlegg

Jaaa, dette ordner seg! :D

Men dere, over til et litt annet spørsmål! Ofte når jeg er ute og trener på sats og lignende, føler jeg meg litt.. Beglodd? Jeg føler ofte at folk syntes det er facsinerende at overvektige klarer å rulle seg ut av sengen opp på spinningsykkelen. Dette gjør meg til tider svært ukomfortabel, for jeg er jo der for samme grunn som alle andre, å bli sprek!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaaa, dette ordner seg! :D

Men dere, over til et litt annet spørsmål! Ofte når jeg er ute og trener på sats og lignende, føler jeg meg litt.. Beglodd? Jeg føler ofte at folk syntes det er facsinerende at overvektige klarer å rulle seg ut av sengen opp på spinningsykkelen. Dette gjør meg til tider svært ukomfortabel, for jeg er jo der for samme grunn som alle andre, å bli sprek!

Skal love deg at de fleste ikke bryr seg om de andre er der og synes det er flott at folk vil trene.

Selvfølgelig så vil folk se på deg av og til, men det er ikke fordi de synes det er latterlig at du er der, mer at de er litt nysgjerrig på hva andre driver med og bare ser seg rundt på senteret og observerer.

Du vil etterhvert komme over den "frykten". Hadde det selv i begynnelsen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...