Gå til innhold

hvalen

Medlemmer
  • Innholdsteller

    13
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Hei dere. Jeg er en svært kraftig jente som har ett nyttårsforsett. Jeg vil også være en av de som kan løpe langt. Jeg vil bare ha den muligheten. Jeg vil klare å løpe en mil eller jogge da innen juni. Jeg leste om en mann som klarte å løpe oslomarathon selv han var stor og kraftig. Da vil jeg i hvertfall klare å løpe 10 km. Jeg bare lurte på, hvordan skal en som er så uerfaren som meg begynne? Har dere noen tips?
  2. Jaaa, dette ordner seg! Men dere, over til et litt annet spørsmål! Ofte når jeg er ute og trener på sats og lignende, føler jeg meg litt.. Beglodd? Jeg føler ofte at folk syntes det er facsinerende at overvektige klarer å rulle seg ut av sengen opp på spinningsykkelen. Dette gjør meg til tider svært ukomfortabel, for jeg er jo der for samme grunn som alle andre, å bli sprek!
  3. Jeg tror det er noe som funker for hver og en, enten det er lchf eller GR eller hva man enn prøver seg på! Eneste grunnen til at jeg har valgt GR er nettopp grunnen til at jeg slipper tanken om hva jeg kan og ikke kan spise. Jeg får spise hva jeg vil så lenge det ikke går over grensa. Det er utrolig befriende å vite!
  4. Tusen takk for fine svar dere! Har alltid smuglest inne på fitnessbloggen, men aldri turt å lage med en bruker haha! Men jo, det er ikke det at jeg ikke vil gi opplegget en sjanse, er bare livredd for å ikke gå ned i vekt. Har aldri veid meg før, hatt nærmest angst, så da jeg så tallet har jeg tenkt på vekta mi non stop! Jeg sulter meg heller ikke, er bare sjelden sulten og rett og slett glemmer å spise! Skjer visst med oss tjukkasser også Men neida, fra spøk til alvor! Skal virkelig prøve å spise litt mer, selv om det føles helt feil. Men nå har jeg jo fått mange synspunkter fra flere så
  5. Hei dere! Dette er kanskje ikke det rette forumet for meg? Men jeg må bare spørre dere! Haha.. Jeg skal ned i vekt, er en jente på 20 som veier.. 143 faens kilo. Kvalmt som faen, men nå skal fettet bort! Jeg går på grete roede kurs, og har fått beskjed om å spise 1900 kcal om dagen, er ikke det litt mye? Føles sånn i hvertfall! Prøver å trene 3 dager i uka, enten det er sats eller lange turer med bikkja! Pluss litt styrke! En vanlig dag ser sånn ca her ut Frokost: 2 rugsprø med 5 gram vita hjertego smør, en med 20 gram ost og en med 22 gram makrell i tomat. 1,5 dl skumm
×
×
  • Opprett ny...