Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Slettet

Bruker selv både : PF shaker, ironcore nutrition shaker og favoritten: Jay Cutler edition(med ekstra beholdere etc)!

Alle funker utmerket, lekker ikke, og blander shaken helt ok! Bare husk å skru lokket skikkelig på. Er som oftest det de fleste gjør feil og blir "sure" og kaller produktet "møkk". Folk må bare ha litt teknikk, hehe!

Men ser noen av de kommer i 600 og 800 ml, hvor stor trenger man egentlig? Skal ha i meg 150 gram protein i løpet av en dag så jeg ser for meg at den 600 ml duger?

Hvordan vet man hvor mye man skal blande i shakeren? Er det noen måler på flaska å se etter?

Står det på proteinpulveret hvordan blandings greiene skal være?

Men ser noen av de kommer i 600 og 800 ml, hvor stor trenger man egentlig? Skal ha i meg 150 gram protein i løpet av en dag så jeg ser for meg at den 600 ml duger?

Hvordan vet man hvor mye man skal blande i shakeren? Er det noen måler på flaska å se etter?

Står det på proteinpulveret hvordan blandings greiene skal være?

Jeg har en som er 800 tror jeg, men det skal bare 300 ml vann/melk i pulveret. Det står dosering på boksen og hvordan man skal blande, og det står antall ml på shakeren også :)

Annonse

PÅ de fleste proteinbokser er det med måleskje inne i boksen. på boksen står det hvor mange måleskje av den du fikk med pulveret du skal ha. jeg måler aldri hvor mye vann jeg har i fyller bare til nesten toppen så er det greit.

men med melk som koster litt er det jo greit å se etter så en ikke bruker flere liter til dagen :) hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...