Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg driver å trener litt hjemme i stua, 3 dager i uka, så jeg har tenkt å kjøpe meg en pressbenk.

Har funnet en på XXL, men jeg har ikke så mye peiling på sånnt, så jeg trenger litt råd.

160 bench | Multigym og pressbenker | Trimapparater | Trening & helse | Root | XXL | XXL

Er denne verdt pengene? Finnes det bedre alternativer?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/16317-160-pressbenk-fra-xxl/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Smart investering. Da gjør du det mye lettere for deg å trene tyngre ;) Selv har jeg bare en liten enkel benk, det duger det og, men da får jeg ikke trent så tungt som jeg kanskje burde. Derfor jeg begynte på senter. Har du tenkt på å begynne å trene på senter? Det gjør det mye lettere å øke i øvelser, å se progresjon og trene tyngre :) Bare tips altså.

funker bra til benkpressvarianter/ trening av overkroppen.. men skulle vært mulighet for og ta knebøy også!

her er et bra stativ du vil ha mer glede av trur eg. øvelsene som knebøy, benk, skulderpress/militærpress osvosv..

Styrkepakke Basic - Kjøp her!

litt dyrere er det jo.

Annonse

funker bra til benkpressvarianter/ trening av overkroppen.. men skulle vært mulighet for og ta knebøy også!

her er et bra stativ du vil ha mer glede av trur eg. øvelsene som knebøy, benk, skulderpress/militærpress osvosv..

Styrkepakke Basic - Kjøp

litt dyrere er det jo.

hvis dette stativet er så smalt som det andre de yar på sportsmaster, så er stativne smale. veldig vonde å ta knebøy i. benkpress kan de ikke bruke sikrngene på sida i. stativet er så smalt at albuene slår ned i sikringenw i vanlig benk. smalbenk går fint.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...