Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bruker det på hver trening. Men jeg har kuttet ned på de sterkeste stimulantene, og er nå nede på bare koffein og trives med det.. DMAA, PEA o.l er ikke bra i lengden :) Håper en dag å være stimulantfri! Slipper jeg hodepine om jeg går uten den daglige kaffekoppen.

Annonse

Tar 2 scoops Craze før trening, men kan ikke påstå jeg merker veldig mye. Skal sies at jeg jobber som utvikler og drikker rundt 8 kopper kaffe i løpet av arbeidsdagen, så godt mulig jeg er immun mot lovlige stimulanter. Har også prøvd l-arginine før trening, men kan ikke si jeg merker noen av effektene folk skal ha det til at dette gir (og når det smaker blanding av råttent kjøtt og gymsokker vet jeg ikke om det er verdt det).

• 1 år senere...

Har litt lyst til å vekke denne tråden til live igjen. Er tydeligvis mange som bruker PWO.

Personlig er jeg ikke fan av dette og mener at hvis man har behov for dette før hver trening så kan/er det er tegn på at kroppen mangler ett eller annet. Kan være for dårlig kosthold, for stort kcal underskudd, søvnmangel, rutiner i hverdagen osv. Kanskje bør man vurdere en blodprøve for å sjekke mineraler/vitaminer/jern o.l.

Hva mener folket? Er det virkelig behov for PWO?

P

Personlig er jeg ikke fan av dette og mener at hvis man har behov for dette før hver trening så kan/er det er tegn på at kroppen mangler ett eller annet. Kan være for dårlig kosthold, for stort kcal underskudd, søvnmangel, rutiner i hverdagen osv. Kanskje bør man vurdere en blodprøve for å sjekke mineraler/vitaminer/jern o.l.

Hva mener folket? Er det virkelig behov for PWO?

Prøvd et ordentlig pwo eller? Kan jo trene uten, men er fortsatt et konge produkt. Er nok en promille av de som trener med PWO som ikke klarer å trene uten pwo, men som tar det fordi det er digg.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...