Gå til innhold

Rumpa mi trenger DIN hjelp!


Helgheim95

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så det er greit at eg står ganske breidt uten at eg " ødelegger " øvelsen ? :)

Jeg klarer ikke å stå så smalt og gå dypt pga skade i ankelen fra tidligere. Så jeg står ihvertfall ganske bredt og går så dypt med rumpa at den nesten berører gulvet. Og har fortsatt " dat ass' " ;)

Tror ihvertfall ikke øvelsen blir ødelagt av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å stå så smalt og gå dypt pga skade i ankelen fra tidligere. Så jeg står ihvertfall ganske bredt og går så dypt med rumpa at den nesten berører gulvet. Og har fortsatt " dat ass' " ;)

Tror ihvertfall ikke øvelsen blir ødelagt av den grunn.

Samma her, berører nesten golvet eg og :) takk for svar ! jippi, då kan eg fortsette uten å bekymre meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samma her, berører nesten golvet eg og :) takk for svar ! jippi, då kan eg fortsette uten å bekymre meg :D

Den følelsen når du bokstaveligtalt er rumpekjørt etter å ha tatt endel sett med berøring til gulvet. Tok meg en uke å miste stølheten, men gud så bra! Bare å fortsette uten bekymringer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...