Tuba Skrevet 3. januar 2013 Skrevet 3. januar 2013 Leilighet 27 kvadrat tilsalgs sentralt på Laksevåg. Stor sovealkove, alt av rør og elektrisk nytt i 2010, varmekabler i store deler av leiligheten, plass til vaskemaskin og tørketrommel på badet, 2 boder og det føleger med 2kg proteinpulver. 950000 norske oljekroner. Astriiiixxx og FatUnicorn 2 Siter
Oddis Skrevet 3. januar 2013 Skrevet 3. januar 2013 Har du bilde av proteinpulveret? FatUnicorn, Stephanie F, Titanium og 8 andre 11 Siter
Tuba Skrevet 3. januar 2013 Forfatter Skrevet 3. januar 2013 "Oddis skrev: Har du bilde av proteinpulveret? Micellar Casein proteinpulver - Norkost.no Oddis 1 Siter
Tuba Skrevet 3. januar 2013 Forfatter Skrevet 3. januar 2013 Ingen som har kjøpt den enda. Eg syns det er på høg tid. Viss eg slenger på ein gratis time med opplæring i pisspreik kombinert med litt løfting frå både meg og McBain, då må det skape litt meir action på bud fronten. Fredrik 1 Siter
Pinglo Skrevet 3. januar 2013 Skrevet 3. januar 2013 Fitnessbloggen - FINN.no med gøyere bilder. oslove 1 Siter
Gjest nobro Skrevet 3. januar 2013 Skrevet 3. januar 2013 Lol hvem kjøper en leilighet med kasein?! Siter
Vegard L Skrevet 3. januar 2013 Skrevet 3. januar 2013 "Pinglo skrev: Fitnessbloggen - FINN.no med gøyere bilder. inb4 bilder av leiligheten i gunstige posisjoner rundt speil og andre blanke flater, med Tuba i dertil passende antrekk i speilbildet. JohannesL og Kirill W. 2 Siter
JohannesL Skrevet 3. januar 2013 Skrevet 3. januar 2013 "IAmaBro skrev: Lol hvem kjøper en leilighet med kasein?! Skuffet over deg bro ! [ATTACH]81490[/ATTACH] Siter
Tuba Skrevet 4. januar 2013 Forfatter Skrevet 4. januar 2013 Voldsomt så folk reagerer på litt kasein. Kjøp leiligheten og få også med eit signert bilde av Tuba i Borat-badedrakt. Sondre Aalbotsjord, JohannesL, MartinK og 1 annen 4 Siter
Tuba Skrevet 6. januar 2013 Forfatter Skrevet 6. januar 2013 Sjøleiger hageleilighet med parkeringsplass og fellesformue. Like ved laksevågsenter, gode turmuligheter, kort veg til buss og det beste tilslutt; kort veg til 4 kebabsjapper. Astriiiixxx 1 Siter
Tuba Skrevet 7. januar 2013 Forfatter Skrevet 7. januar 2013 Jaja, eg selger ein Harley også. 2003 custom Fatboy, 103gamp på bakhjulet. Siter
Tuba Skrevet 7. januar 2013 Forfatter Skrevet 7. januar 2013 http://www.finn.no/finn/mc/used/object?finnkode=36315757 Tlviken 1 Siter
Tuba Skrevet 8. januar 2013 Forfatter Skrevet 8. januar 2013 Billig leilighet som T.B, Gullfisk, Liive eller andre studenterter kan kjøpe. Siter
T.B Skrevet 8. januar 2013 Skrevet 8. januar 2013 "Tuba skrev: Billig leilighet som T.B, Gullfisk, Liive eller andre studenterter kan kjøpe. Leiligheta mi er over dobbelt så stor som di. Så, nei takk Siter
Tuba Skrevet 8. januar 2013 Forfatter Skrevet 8. januar 2013 "T.B skrev: Leiligheta mi er over dobbelt så stor som di. Så, nei takk Denne kan du eige, i tillegg til alt det andre som er inkludert i prisen kan eg donere sæd til avl. Så då kan du få ein lien Tuba til å ha i heimen. Sondre Aalbotsjord 1 Siter
T.B Skrevet 8. januar 2013 Skrevet 8. januar 2013 "Tuba skrev: Denne kan du eige, i tillegg til alt det andre som er inkludert i prisen kan eg donere sæd til avl. Så då kan du få ein lien Tuba til å ha i heimen. DET er et tilbud man ikkje kan takke nei til! Siter
Tuba Skrevet 8. januar 2013 Forfatter Skrevet 8. januar 2013 "T.B skrev: DET er et tilbud man ikkje kan takke nei til! Tuba-kloning med leilighet på kjøpet, det må da være bra. T.B 1 Siter
Gullfisk Skrevet 8. januar 2013 Skrevet 8. januar 2013 Er fornøyd med mun lille hybel nærmere byen jeg Tubis. Men lykke til med salget! Og du, det er nesten litt trist at gode gamle onkel ikke er på VT lengre Siter
Tuba Skrevet 8. januar 2013 Forfatter Skrevet 8. januar 2013 "Gullfisk skrev: Er fornøyd med mun lille hybel nærmere byen jeg Tubis. Men lykke til med salget! Og du, det er nesten litt trist at gode gamle onkel ikke er på VT lengre Eg er samd. Gullfisk 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.