Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lagde meg en youtube kanal der jeg kommer til å poste trenings videoer og oppskrifter på protein shakes og annen mat :)

Check it out :D

Vært fint om noen kunne fortalt meg om jeg bruker feil form på div. øvelser osv, trenger kritikk for å bli bedre! :p

Fortsetter under...

Annonse

Skrevet
  "Skigutt skrev:
Du kan godt også spenne deg bedre opp under hantelpress, husk å få skuldre ned og bak og stram lats, albuene bør også være i en 45graders vinkel inntil kroppen, måten du løfter på her kan fort irritere skuldrene :)

Allright, tusen takk for tips!! :-)

Annonse

Skrevet
  "Aleksander93 skrev:
Føtter og mage!

Tror nok de fleste ville satt pris på og synes det ville vært artigere om du kunne skrevet hvor tungt hvert sett du viser er :)

For min del så synes jeg det er artigere å se på baseøvelser enn å se på legextension og tåhev.

Og gå ATG når du kjører bøy, kanskje få med hele kroppen når du filmer :)

Dette er bare tips, nohate bro :)

Skrevet
  "Frk. Sondre skrev:
Tror nok de fleste ville satt pris på og synes det ville vært artigere om du kunne skrevet hvor tungt hvert sett du viser er :)

For min del så synes jeg det er artigere å se på baseøvelser enn å se på legextension og tåhev.

Og gå ATG når du kjører bøy, kanskje få med hele kroppen når du filmer :)

Dette er bare tips, nohate bro :)

Takker for tips! Er enig i det du sier ;) Skal legge til antall kg osv på øvelsene jeg tar framover :-) Legextension og tåhev er nok ikke de mest spennende øvelsene nei, haha! :p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...