Lloyd Skrevet 19. februar 2012 Skrevet 19. februar 2012 Konstantinovs, Lily, thesandy, nano, og kjetil åmdal. Vet ikke om det trengs flere mod'er nå, men så bare at tråden var aktiv og da tenkte jeg at jeg kunne stemme Lame Nordstrom 1 Siter
Lilo Skrevet 19. februar 2012 Skrevet 19. februar 2012 "Cheesecake skrev: syntes Fitnesslilo bør bli Mod:) Jeg er alt for strikt men takk! Cheesecake 1 Siter
Lame Nordstrom Skrevet 19. februar 2012 Skrevet 19. februar 2012 "fighter skrev: Konstantinovs Oi, takk skal du (og de andre) ha Jeg har dog ingen relevant utdannelse å slå i bordet med som mange andre moderatorer har. Cheesecake, Lily og Camillam 3 Siter
jallajalla Skrevet 19. februar 2012 Skrevet 19. februar 2012 "Blondina skrev: Cherry, Opheliia og CamillaLor er aktive fitnessbloggere Aktiv er jeg, men tror ikke jeg hadde gjort meg så godt som moderator. Vil bare at alle skal være snille mot hverandre og leve i harmoni jeg <3 Tusen takk, dog Lloyd, Aulin og Cheesecake 3 Siter
Lily Skrevet 19. februar 2012 Skrevet 19. februar 2012 "Konstantinovs skrev: Oi, takk skal du (og de andre) ha Jeg har dog ingen relevant utdannelse å slå i bordet med som mange andre moderatorer har. Etter mitt inntrykk innehar du masse kunnskap Konstantinovs. Desverre er det ikke alltid man kan "banke i bordet" med en utdannelse, men kunnskapen er der likevel :thumbsup: Det er mange som har haugevis med utdannelse, men når alt kommer til alt, så kan de ikke så mye som man skulle forventet... Uansett, du har i hvert fall gitt et veldig godt inntrykk Lame Nordstrom og Cheesecake 2 Siter
Cheesecake Skrevet 19. februar 2012 Skrevet 19. februar 2012 herremin....jeg har blitt moderator....da er alt mulig.... Lily, Lame Nordstrom, justwannabeswole og 1 annen 4 Siter
Lame Nordstrom Skrevet 19. februar 2012 Skrevet 19. februar 2012 "Lily skrev: Etter mitt inntrykk innehar du masse kunnskap Konstantinovs. Desverre er det ikke alltid man kan "banke i bordet" med en utdannelse, men kunnskapen er der likevel :thumbsup: Det er mange som har haugevis med utdannelse, men når alt kommer til alt, så kan de ikke så mye som man skulle forventet... Uansett, du har i hvert fall gitt et veldig godt inntrykk Jeg har i hvert fall erfaring med å gå fra tjukkas til rimelig godt trent hehe. Og takk OleSyverud og Cheesecake 2 Siter
Espen Espelund Skrevet 19. februar 2012 Forfatter Skrevet 19. februar 2012 Vi har egentlig ganske tett med moderatorer nå, men forslag er alltid velkommen. Du er ført opp å lista til senere Konstantinovs Camillam, Lilo, Lloyd og 2 andre 5 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.