Gå til innhold

Rapportering av innlegg


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Forumet har vokst utrolig de siste månedene, og det settes stadig nye rekorder på visninger, antallet poster per dag i forumet osv. Det regner jeg med de fleste synes er positivt, men det følger med en liten utfordring. Det er vanskelig for moderatorer å lese samtlige innlegg i alle tråder. Så det kan være på sin plass å få denne tråden litt opp igjen.

Ser dere innlegg eller tråder som dere mener er postet i feil kategori, er krenkende eller på andre måter upassende, trykk på rapporter under innlegget så får vi beskjed. Ikke nøl med å ta kontakt med noen moderatorer om det skulle være spørsmål eller lignende heller.

Takker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg har i grunn tenkt å spørre om dette en stund, men har vært litt redd for at det skal tas opp feil. Men shit au, det får så være. Jeg kan understreke at det IKKE har noe med enkeltpersoner å gjøre, men som en generell forbedring for hele forumet.

Så over til saken. Ikke alle er like flinke når det kommer til grammatikk og noen har også en god del skrivefeil. Jeg er selv ikke feilfri, og har sikkert mange skrivefeil selv. Men jeg syntes det ser så mye mer ordentlig ut når i hvert fall trådtittelen er mer eller mindre feilfri. Noen ganger har jeg faktisk undret litt på hva det er som står der og hva vedkommende egentlig mener - helt til jeg forstår at det er en skrivefeil som gjør at jeg ikke forstår det ;)

Er det dumt å rapportere slike feil eller evt. rette på de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rapporter gjerne når de er i titler. Om vi skal rette skrivefeil i innlegg tror jeg det blir veldig travelt. Jobber forresten med en guide om hvordan man bør formatere poster for å gjøre de lesbare

Ja, det var bare trådtittelen jeg mente, for det blir nok litt drøyt å redigere alle små skrivefeil i innleggene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...