Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Proteinpulver: 3kg Myoprotein fra MyRevolution.no - Markedets beste proteinpulver? Ingen aspartam, dog ser jeg ikke hvorfor du skulle bli oppblåst av det. Heller kullsyren ;)

Takk, Asle! Jeg har sendt mail til dem for å få smaksprøver:)

Greit å teste ut før man kjøper 3 (!) kg.

Kan være at det er kullsyra som bidrar til oppblåsthet, men jeg tror likevel på å holde aspartam-inntaket relativt lavt (selv om de lærde strides, og forskning viser at det ikke er grunn til å frykte søtstoffet). Føre var-prinsippet;)

• 1 måned senere...

Annonse

Dette har jeg faktisk tenkt mye på! Jeg spiser veldig dårlig om natta/kveldene, men spiser fort noen middagsrester(kjøtt, salat ++)

Ellers drikker jeg ikke kaffe, så da blir det pepsi max :love:

Har sett at TN selger FRES, det er visst 0,4-2 kcal i og uten sukker..

Også er det 80 mg koffein i.. Noen som har prøvd det?

For meg så fungerer det fint å ete det siste måltidet kl 0100-0200 på natta. Får sove når eg legger meg i 0630 tida lell om det er lenge sia eg har ete. Da ender eg opp med måltider ca som følger frokost 1400, middag 1900, halvstort måltid 2200 kveldsmat 0200. Tidlegare (har gått skift i 8år) så åt eg gjerne 3 gonger i løpet av natt med siste måltid kl 0500, men å avslutte etinga seinast kl 0200 fungerer betre for meg :) Lykke til med magen :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...