Gå til innhold

Kvalifiseringskrav, Utstyrsfritt NM 2013


Sentadilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er noen rimelig tøffe krav.

Dette kan da umulig skille veldig mye fra utstyrskravene?

Jeg er kun 250+ unna -83-kravet for senior ;)

Dette er for utstyrfritt verdensmesterskap. Klart det skal være høye krav.

Utstyrsfritt norgesmesterskap blir ikke arrangert i år, eller neste år. Det var vel i fjor at de først godtok at man kunne arrangere utstyrsfrie stevner opp til regionsmesterskap. Før de endrer på dette vil du ikke se verken midt-norsk, syd-norsk eller nord-norsk mesterskap i utstyrsfritt, eller norgesmesterskap i utstyrsfritt.

Uttakskrav for utstyr verdensmesterskap i -83 er fra 2013 825kg. Så jo, de er ganske mye høyere. Og enda høyere forskjell i -120 og +120.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jojo, selvfølgelig skal det være tøffe krav!

Når det er sagt, så er det vel andre grunner som gjør at svært få har muligheten til å få delta.

Jeg ser ikke helt hvordan folk skal greie å gjøre kravet på 2 stevner av RM-rang eller høyere innen påmeldingsfristen?

Det er det siste året.

Hvis en person er opptatt av utstyrsfritt så løfter personen utstyrsfritt vil jeg tro og hvis personen er sterk nok i sin klasse så vil kravene være gjort allerede.

Hvis man egentlig holder på med utstyr og plutselig skal hive seg rundt for å klare kravet kan det bli vanskelig for neste års utstyrsfritt vm. Disse kravene er vel ikke bare satt for neste år, men år fremover må man jo huske.

Ser på det som første året man har jobb - feriepenger og ferie blir bare tull, men det må bare bli sånn.

Kanskje det kommer noen forklaringer i løpet av vinteren for hvordan de skal håndtere dette første utstyrsfritt vm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe sted det blir ført opp / logget resultater fra norske raw arrangementer da? Så man kan danne seg et lite bilde av hva slags motstand man eventuelt vil møte.

http://resultater.styrkeloft.no/ranking.php

Her kan du bare krysse av for utstyrsfritt, så ser du hva som er løfta i ulike klasser.

Mulig det finnes andre måter også, men ikke som jeg vet om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...