Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei allesammen jeg tror virkelig jeg har gitt uttrykk for meg selv feil her! Jeg er 100% klar over at jeg ikke har mye magefett, men selv synes de fortsatt det er litt mye altså jeg har enda bilringer når jeg sitter noe jeg skulle ønske jeg kunne bli kvidt, derfor startet jeg denne tråden i et ønske å få tips og råd til å få vekk det siste magefettet! Derfor tror jeg LeanMachine har vert i samme situasjon og vet hva jeg tenker!

Skrevet
  "Ingrid Sofie skrev:
Hei allesammen jeg tror virkelig jeg har gitt uttrykk for meg selv feil her! Jeg er 100% klar over at jeg ikke har mye magefett, men selv synes de fortsatt det er litt mye altså jeg har enda bilringer når jeg sitter noe jeg skulle ønske jeg kunne bli kvidt, derfor startet jeg denne tråden i et ønske å få tips og råd til å få vekk det siste magefettet! Derfor tror jeg LeanMachine har vert i samme situasjon og vet hva jeg tenker!

To valg:

1: Styrketrening + vedlikeholdskosthold

2: Dans og PSMF (som egentlig er å skyte seg selv i leggen, siden du ikke kommer til å endre kroppsfasong eller fasthet i kroppen)

Skrevet
  "Ingrid Sofie skrev:

Amen (y)

Skrevet
  "StiligeCecilie skrev:
Tror du bare trenger å kjøre på med masse mat og tung styrke og bygge litt magemuskler, så blir det nok bra. Men å ha "bilringer når man sitter" er vel normalt? Med mindre man har 1 fettprosent, så er det vel umulig å unngå?

Kvinnekroppen er vel lagd sånn :-) Og det er vel en grunn til det ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...