Gå til innhold

Salg - Oslo: Bakepro


Lilo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Haster det for deg å få solgt det? I såfall bør jeg la det gå til noen andre, da denne uka er hektisk fylt opp og jeg vet ikke helt om jeg rekker å møte deg for å hente det før til helgen. Jeg bor på vestkanten, så passerer ikke på veien heller. Hvis ikke det haster kan jeg møte deg på lørdag f.eks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haster det for deg å få solgt det? I såfall bør jeg la det gå til noen andre, da denne uka er hektisk fylt opp og jeg vet ikke helt om jeg rekker å møte deg for å hente det før til helgen. Jeg bor på vestkanten, så passerer ikke på veien heller. Hvis ikke det haster kan jeg møte deg på lørdag f.eks?

Lørdag går fint, evt er jeg på bislett og trener innimellom om det passer bedre å treffes der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine with me :) Ved National?

Hvor stor er denne boksen, egentlig? En venninne sendte meg akkurat link til en boks på 600 gram på en nettside, og den var billigere enn hva vi er blitt enig om nå. Hvor mye tror du det er igjen i boksen din? :)

Billigere enn 150kr m/frakt også? Hvilken side er det? Har bare sett dem i 400g poser, 1kg og 3kg bokser selv nemlig.

Med boksen veier den 800g, er som sagt tatt ca 1/3 av den og nypris var 349kr, så synes ikke 150kr var så gal pris for resten egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...