Gå til innhold

Blåmerker etter trap bar mark


FrkHoel

Anbefalte innlegg

Jeg har nå fått store blåmerker på vastus medialis etter hver gang jeg har kjørt trap bar markløft.

Noen som vet hvorfor dette skjer? Er jo ikke akkurat sånn at jeg klinker stanga i lårene ellernoe siden det er trap bar....

250px-Vastus_medialis.png

Jeg blir helt blå på begge sidene ganskje kjapt etter økta med trap bar. :confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Tenkte av marken, men få gjerne med blåmerkene og. Dette her maker ingen sense i verden, så vi må jo finne ut av det. Sikker på at du ikke kjører goblet squats i dusjen etterpå?

Haha, ingen goblet squats i dusjen etterpå nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Btw.. Tror faktisk ikke lårene kommer i kontakt med vektskivene under pullups på akkurat det område jeg får blåmerker heller.. så gir ingen mening at det skal være pga pullupsen.

Men du må være enig i at det var et lurt svar!

Jeg husker Jay Cutler hadde en periode der han fikk blåmerker etter trening og begrunnelsen han ga var at det var rett og slett blåmerker som oppstod pga pumpen han fikk. Blodet endte opp med å blokkere kapillærene eller noe slikt. Ikke quote meg på dette, er lenge siden jeg så intervjuet.

Men det jeg egentlig sier er at du er like rå som Jay Cutler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men du må være enig i at det var et lurt svar!

Jeg husker Jay Cutler hadde en periode der han fikk blåmerker etter trening og begrunnelsen han ga var at det var rett og slett blåmerker som oppstod pga pumpen han fikk. Blodet endte opp med å blokkere kapillærene eller noe slikt. Ikke quote meg på dette, er lenge siden jeg så intervjuet.

Men det jeg egentlig sier er at du er like rå som Jay Cutler.

Haha, jeg tenkte faktisk igår at kanskje det var fordi jeg fikk så nazi pump/trykk akkurat der at det sprengte blodkar :p

Ikke godt å si :D

Velger å tro selv at jeg er like rå som Cutler :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...