Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Små pizzaer laget av fullkorns pita med tomatpure, elgkjøtt, løk og ost:) kjempegodt

Så, om jeg ikke har vært så heldig at jeg har fronta med en elg i det siste, går det greit med karbonadedeig??

Ellers kjempeglad for alle som gidder å dele mattips her på FB, jeg lærer boktstavelig talt noe nytt hver dag!

Mager bacon smaker litt mindre, men syns det er godt. mye mer kjøtt å mindre fett:D blir uansett godt me tacosaus og kesam eller hva du velger å bruke:)

Martin k: jeg har selv laget de med karbonadeig å, smaker like godt det:) Så hyggelig å høre:)

Annonse

• 1 måned senere...

her har jeg laget en rett bestående av kyllingbiter, løk, chili, hvitlløk,paprika og creme freesh. brukte vanlig ris denne gangen. og salat. kunnet ha brukt mager kesam, men den tåler vel ikke oppkok. steker kyllingen og grønnsakene og har creme freeshen oppi etter med et oppkok. kryddra med salt,pepper, chili og hvitløk:) smakte godt

post-9812-1444091454465_thumb.jpg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...