Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har gått igjennom et par forskjellige trådløse headsett og har for tiden et Sportsband fra Jaybird og er veldig fornøyd med det

Bluetooth Headphones : Bluetooth Stereo Headphones : Bluetooth Stereo Headset Headphones : iPhone Bluetooth Headphones : iPod Bluetooth Headphones : Jaybirdgear.com

Jeg har Shure se535. Er sykt imponert over lyden i de, men de er litt for tunge å drive så må egentlig ha forsterker utenom..

Men tror de billigere klassene er mye mer lett drevne så du vil få mye mer trøkk.

Jeg kjøpte de mye pga de har løse ledninger som du kan bytte vis den ryker :D Noe som jeg faktisk jor 2 måneder etter jeg kjøpte de hehe

Men du må bestemme deg for hvilken type lyd du vil ha.. Sånn som beats får du masse bass, vertfall de fleste av de.

Men sånn som Shure er mer lagt for å få sånn lyd som musikken er laga etter. Du får et mye bedre lydbilde med mye mer detaljer og høres mer stort ut.

Annonse

Stapper heller en gammel brukt tampong inn i ørene enn noe Beats by Dr. Dre piss.

Bruker selv disse B&W C5 Hodetelefon | Hi-Fi Klubben og de har en helt fantastisk lyd, og de sitter faktisk fast i ørene i motsetning til de fleste andre propper jeg har brukt.

BTH-002 på trening, og Bose QuietComfort 15 hjemme. Anbefales for alle som må jobbe der det er støy.

[ATTACH=full]72781[/ATTACH]

x2 (y) Får faktisk ikke bedre headset.. Men bruker quietcomfort 15 på trening også, selv om det er litt varmt om sommeren :p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...