Trrrtrrr Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Hei, viste ikke helt hvor jeg skulle plassere denne, så får bare flytte den om den passer bedre et annet sted! Tenkte vi kunne ha en tråd hvor vi delte/anbefalte div. matopplevelser vi har hatt rundt omkring, sunne, usunne, gode eller vonde spiller ingen rolle! Da kan jeg begynne med å si at jeg leter etter en god sushi-restaurant i Oslo idag, noen å anbefale? Jaramillo 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Therese Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Alex sushi! Trrrtrrr 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KristineH Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Jonoe sushi! Trrrtrrr 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Eat i Bergen. Verdens beste kyllingfilet med innbakt fetaost og soltørkede tomater (som jeg har nevnt her før:mellow:). Ingen steker potetene så godt som de...Huff hardt å tenke på. Har aldri bestilt noe annet der, da.. Ligger i Olav Kyrres gate. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elvi Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Hanami på Tjuvholmen (i Oslo)! Nydelig japansk mat og god stemning Trrrtrrr 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trrrtrrr Skrevet 12. november 2011 Forfatter Del Skrevet 12. november 2011 Takktakk for svar, skal se hva jeg finner frem og oppdaterer selvfølgelig her etterpå Nuuu kööör vi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.