Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har nå trent i snart 10år med vekter osv, men jeg kunne tenkt meg et litt spennende nytt treningsprogram, 4-5 dager i uken er jeg på gymmet, resten ute på cardio, jeg mener selv at styrkeøktene ikke skal overgå 1 time, da jeg syntes 1time effektiv trening er mye bedre enn lange pauser og lang tid på gymmet :)

Noen som har noen spennede forslag?? ikke noe spessiele mål med treningen annet en at jeg skal ha fett % ned og gjerne beholde\øke litt i styrke. gjerne bein 2 ganger i uken.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/14596-overraskelses-treningsprogram/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Har du fulgt noe program før? Hva progresjonsregler og hvilke periodisering er du vant med?

De programmene jeg har brukt og har likt er PHAT, 5/3/1 og DC. Alle har sine spesielle sider som gjør treningene artige. Du kan og bygge et program basert på Myoreps og Dynamisk periodisering, men da blir det raskt litt komplisert.

Når blei 5x5 spennende? Har ikke kjørt det selv, men har sett på det en stund og tenkte å gi det et forsøk utpå nyåret kanskje --> T NATION | Extended Sets for Size and Strength

Kommer vel an på hva DU definerer som spennende.

Jeg begynte med 5x5 når jeg ble interessert i å løfte tungt og jeg angrer ikke i det hele tatt. Stortrivdes med programmet. :)

Om du liker å løfte tungt så ser jeg ikke noe feil i å prøve det ut.

Har du fulgt noe program før? Hva progresjonsregler og hvilke periodisering er du vant med?

De programmene jeg har brukt og har likt er PHAT, 5/3/1 og DC. Alle har sine spesielle sider som gjør treningene artige. Du kan og bygge et program basert på Myoreps og Dynamisk periodisering, men da blir det raskt litt komplisert.

jada, ikke fått noe spesiell WOW faktor fra noe, må vell inrømmet at jeg ofte havner tilbake på 1 muskelgruppe daglig over 4-5 dager i uken, fra januar til april i år prøvde jeg dette programmet som jeg egentlig likte veldig godt!

Skal lese meg meg opp på PHAT i kveld Stig, sett du har brukt det og du har jo skryti bra av det, og du har jo noen år på nakken med div :)

post-3911-14440903782167_thumb.jpg

trening programmet?

Velg seks øvelser (1-6). Slå en terning tre ganger. Da har du øvelse x reps x sets.

Kjør.

Gjenta for øvelse 2 og 3. Enjoy!

Angående vektbelastning kan du jo skrive opp belastning mellom 65-85% og skalere disse fra 1-6, og slå en terning før hvert sett. Artig artig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...