Gå til innhold

puslete håndledd


Trenefomla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er sånn det føles for meg også, men så tenkte jeg det at: siden jeg ikke har kommet i mål på hvor tunge vekter jeg vill opp i så gjør støttebånd til at håndledda ikke blir sterkere i det hele tatt?? at de holder de litt tilbake? mulig min logiske sans ikke er så logisk :confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du bevisst om du kjører med stive håndledd? (spes i pressøvelser)

Det hadde jeg problemer med før, at jeg lagde knekk i håndledda...

Så jeg gikk ned på vektene en liten stund til jeg fikk skjerpa meg :p Eller skjerpa håndledda i alle fall :D Nå er de stive som stokker :D Og mye sterkere selv om de er tynne :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Riktig grep er veldig viktig.

men kan legge til: Det jeg brukte for og trene opp håndleddene mine etter belastningskade som varte lenge.

Hadde en lett og kort stang på 1kg kanskje å hadde den i neven og gjorde rotasjons øvelser. Funket faktisk ganske bra.

Håndleddstøtte under løfting følte jeg ikke noe effekt av, derimot syntes det var bedre å gå ned i vekt og fokusere på stive håndledd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...