Arajntos Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Noen som har tips til øvelser for bakside lår? liggende lår curl funker ikke for meg da jeg får ubehag i kneet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sondre Aalbotsjord Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Strakmark. Arajntos 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurelius Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Markløft,strak mark,rumensk markløft, utfall, til dels glute bridges/barbell hip thrusts. Arajntos 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jester Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Lårcurl, Glute Ham Raises, Nordic Hamstring Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
02-snapper Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Noen som har tips til øvelser for bakside lår? liggende Leg curl funker ikke for meg da jeg får ubehag i kneet. Sliter med det samme! Liggende lårcurl funke ikke! Der jeg trener har de maskin for stående lårcurl..med ett og ett ben - DEN funker bra! Ellers - som det nevnes er strakmark en god øvelse - den kan kjøres med ett og ett ben også med manualer! Nordic hamstrings er også bra. I tillegg funker bekkenhev i slynger veldig godt for meg. Altså som hipthrust nesten, men med bena i slynger. Evt ett og ett ben, strekke ut ett og et kne =) Arajntos 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.