Gå til innhold

Høst - og mangel på energi


KreativeGeni

Anbefalte innlegg

I år, som alle andre år, så kommer november som et sjokk, energinivået er på bunn og jeg blir gjerne deprimert og jeg går stort sett alltid opp i vekt.

Trening har jeg alltid vært for dårlig med, men fra midten av september i år, har jeg bestemt at trening, og helse, skal være førsteprioritet og jeg trener derfor 3-6 dager i uken og har siden da hatt mer overskudd en på lenge. Likevel, nå er overskuddet borte.

Jeg kommer meg fremdeles på trening, men tiden jeg er i stand til å konsentrere meg med studiene blir kortere og kortere, på sommeren/ tidlig høst kan jeg sitte godt over normal arbeidsdag uten at det gjør meg noe, men nå er det 5-6 timer jobbing før jeg må gi meg og jeg sover dårlig. Kostholdsmessig så spiser jeg grønnsakene mine, tar tran og får i meg nok proteiner og melkeprodukter.

Er det noen som har tips til hvordan jeg kan få opp energinivået mitt? Takker for alle svar =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ARGI +. Gir deg over tid mange gode fordeler. Men først og fremst, for alle som trener og vil at kroppen skal fungere optimalt, ville jeg drukket Aloe Vera Gel, fra Forever Living Products. Kroppen må være i balanse, da kan mirakler skje, hehe ;) Send meg en mld i innboksen hvis du kunne tenkt deg å høre om det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...