Gå til innhold

Hvordan ser en typisk dag ut for deg?


ole petter

Anbefalte innlegg

står opp når jeg våkner, spiser så og si alltid havregryn og proteinshake til frokost, resten av dagen spiser jeg det som faller meg inn.

ligger på 3000+ kcal daglig.

trener i rundt halv 12-12 tiden som oftest, syns det er et fint tidspunkt, god energi og lite folk på senteret :)

målet mitt er hovedsaklig å bli stor og sterk. sover som regel fra rundt 12-9 ish.

når jeg er på jobb er det litt annerledes, da går jeg vakt, 6 timer på, 6 timer av. ene frivakta sover jeg hele vakta, andre sover jeg også, men trener i tillegg som oftest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kl.08: 5g bcaa med kirsebærsmak på vei til jobb :)

kl.12: Lunch: 200g tunfisk, hvitløk, tomat, mais, agurk, feta, kikerter, røde bønner, olje++

kl.17: 400g laks + halv boks rømme / noe fra restaurant

kl.21: 800g frossen bærmix + 150g proteinpulver (smoothie) / stick med manchego + serrano/patanegra-skinke

Ser stort sett sånn ut :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jente, 19 år, ca 80 kg, 175 cm. Mål: sterk og sunn kropp.

Frokost 09.00-ish: et par egg, skinke/kylling, grønnsaker samt protein smoothie og TE :love: .

Drar på trening 10.30-ish. Om det er kardiodag (to ganger i uken) dropper jeg frokosten og kjører kardio på fastende mage.

Lunsj 12.00-ish: Ettertreningsmåltid og dagens største måltid. Proteinkilde som kylling, kjøttdeig, tunifisk, egg, grønnsaker. Karbs kommer fra frukt som jeg spiser til dessert (og grønnsakene da).

Drar på uni rundt 12.00 - 14.00, og er her til 19.00 - 22.00.

Kvelds: CC / gresk yoghurt med frukt. Eventuelt tørket frukt og nøtter/frø.

Vil tro jeg ligger rundt 2000 kcal per dag.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...