Jump to content

ole petter

Members
  • Content Count

    24
  • Joined

  • Last visited

  1. 1.Jeg stagnerer på 110 kg i benk, kommer meg ikke videre. Trener masse, men får ikke framgang. tips? 2. Ikke alltid man får trenet like ofte som vanlig i feirer, hvor mye effekt mister man men noen uker med dårlig trening og ikke optimalt kosthold? 3. Noen tips til hvordan man får skikkelig muskuløse skuldre / nakke raskt? Takk
  2. Hei, noen som veit av noen gode blogger, videoer. Men motivasjon, treningsklær (nike) og annet kult?
  3. Noen som veit av noen gode dokumentarer (national g..) eller lignende om trening, styrke, motivasjon osv? Takk
  4. Noen som veit av noen gode dokumentarer (national g..) eller lignende om trening, styrke, motivasjon osv? Takk
  5. HEi Har vært syk en uke med Influensa. Er på uke 2 nå og energien er ikke på plass:( Hvor lenge burde man vente før man begynner og pushe kroppen? Tar det lang tid før man mister muskelstyrke og effekt av treningen i kroppen.
  6. Hva spiser du ca og når? Hvor mye trenger du? Høyde, vekt og ambisjoner med treningen?
  7. Prøvde Skyr med havregryn igår! Fysj a Fysj det var ikke mye spiselig.. Tørrere og surere gugge skal man lete lenge etter:) Blir nok havregryn med melk, eller brødskiver fremover.
  8. OK, Skyr kan testes. Smaker naturell godt? Ikke smakt havregrøt med proteinpulver, men høres skikkelg stygt ut:) Men føler ikke mitt kosthold var så ulikt og mindre enn det du bruker?
  9. Holder ikke en proteinshake? Hva ekstra ville du tatt, eksempel?
  10. Ok, spiser jeg så lite? Syns jo egentlig jeg burde få i meg nok proteiner. God lunsj, god middag og shake ettert trening.. Til frokost spiser jeg en stor bolle med havregryn, melk og rosiner. Kan jo evt spise brødskiver som mellommåltid. Må man springe rundt med kyllingfile i lomma hver 3 time høres litt havy ut. Gidder ikke bli SÅ manisk at jeg driver og veier alt osv osv Bare greit med en liten pekepinn på hva ca som er nok / ok pr dag. Tenker da ikke i tall, men eksempler på hvordan deres diet ser ut.?
  11. Formålet er bare å få i meg nok næring så jeg får fult utbytte av treningen.. Så jeg øker i muskelmasse ikke minker:) Driver ikke å måler kalorier nei.. Flere forslag til oppsett? Liker ikke cottage cheese desverre:)
  12. Syns dette med kosthold er litt vanskelig, selv om jeg føler jeg har ett bra kosthold. Jeg trenger ca 4 ganger pr uke, programmet SL 5x5, Dietmar. Er selv 1,83, 84kg. En typisk dag ser slik ut: 07.00 - korn, rosiner + melk 09.00 - litt frukt, nøtter 11.00 - ca 3 egg, 2 brødsiver 14.00 - 2 frukter + go morgen yogurt 16.30 - middag, Spiser bra middag, med kylling, fisk eller kjøtt, inkl masse grønnsaker. trening 20.00etter trening - proteinshake + creatin. 22.00 - 2 brødskiver med salami. Noen synspunkter på dette??
  13. Oki, får prøve programmet ditt en periode:) Så du tar ikke noe ekstra Dips, bicepes? Vil ikke det gi ekstra effekt å ta litt ekstra etter øktene eller?
  14. Oki, da blir det dette..vA Knebøy Benkpress Pullups/chins Skulderpress Mage B Markløft Benkpress Knebøy Dips/triceps Biceps Men holder det man onsdag og fredag? Veldig glad i å trene mandag, tirdsdag, torsdag og lørdag.. Forslag til oppsett disse dagene?

Artikler fra forsiden

×
×
  • Create New...