Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor en 4-splitt?

Har dere trent lenge, hvilken program har dere kjørt før?

Hva er din definisjon av "en del erfaring" ?

4-splitt fordi vi tenker det kanskje an funke bra! :) (går sikkert med fullkropps også, bare sånn at ALT blir tren, også armer)

Vi har egentlig ikke fulgt noe ordentlig program, delt kroppen opp i tre deler bare og trent det en dag hver i uken.

En del erfaring mener jeg at v i har trent i mange år (ikke vekter hele tiden men..)

4-splitt fordi vi tenker det kanskje an funke bra! :) (går sikkert med fullkropps også, bare sånn at ALT blir tren, også armer)

Vi har egentlig ikke fulgt noe ordentlig program, delt kroppen opp i tre deler bare og trent det en dag hver i uken.

En del erfaring mener jeg at v i har trent i mange år (ikke vekter hele tiden men..)

Jeg ville anbefalt et fullkroppsprogram siden dere får kjørt hele kroppen flere ganger i uken.

Om dere ikke trives med et fullkroppsprogram kan dere bytte til en splitt, helst 2-splitt siden dere får kjørt igjennom kroppen 2 ganger i uken.

Hva er målet?

Annonse

Annonse

Gir dette de resultatene vi vil ha?

det som gir resultater er hvor mye innsats du gir på trening og ellers. Du kan få et fantastisk program skreddersydd til deg av verdens sterkeste mann, men om du ikke løfter tungt, spiser godt og sover nok så kan du se langt etter resultatene :)

det som gir resultater er hvor mye innsats du gir på trening og ellers. Du kan få et fantastisk program skreddersydd til deg av verdens sterkeste mann, men om du ikke løfter tungt, spiser godt og sover nok så kan du se langt etter resultatene :)

Ok, det er spisingen jeg sliter mest med for tiden :)

men det skal nok komme seg, for jeg VIL ha resultater!! :p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...