Gå til innhold

Basere brysttreningen kun på push-ups øvelser?


Broscience

Anbefalte innlegg

Hei!

Nå om dagen er ikke brystprogrammet mitt noe særlig stas.. Mange øvelser har liksom "forsvunnet" fordi jeg istedet har prioritert andre muskelgrupper mer. Men de øvelsene jeg liker best av alt er push-ups øvelser. Og jeg lurer på om jeg kan basere brysttreningen kun på push-ups øvelser, er dette å anbefale? Det hadde vært veldig fint å fått hørt noen synspunkter på dette :) takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjetil snakker kloke ord. Men det er slettes ikke umulig om du har stålvilje

Triangelpushups og Pushups er to gode vinnere. Sleng på vekt på ryggen og du har en fullgod øvelse.

Noen ganger er det ganske deilig og legge 60kg på ryggen og kjøre 5x5 i pushups.

Om du ønsker kan du også trene ispilateralt (en arm). Stiller større krav til core og generell styrke. I lengden - om teknikken er riktig - har du mye å tjene på dette.

Men igjenn, alt kommer ann på målene dine ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...