Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kan noen se på teknikken min og komme med noen konstruktive tilbakemeldinger? Angående frontbøyen har jeg hevet av en del kilo for å greie å komme dypere. Jeg er skremmende svak med mine 35 kg... På strakmarken lurer jeg på om jeg kanskje bøyer knærne for mye? Og er ryggen veldig svai? Jeg trenger hjelp!

Fortsetter under...

Litt dårlig kameravinkel for frontbøyen, men for meg (som ikke er noen frontbøy-ekspert) så dette veldig bra ut. Naturligvis litt vinglete, men sånn blir det litt av når man har høy belastning. Prøv å dytte knærne utover for å motvirke dette. Ellers så det utmerket ut!

Strakmarken var flott! (y)

burde ikke stå så bredt i frontbøy som i knebøy. Skulderbredde ish er fint.

Selv vinkler jeg aldri fottene ut til siden på frontbøy. Får mer trøkk i løftet når jeg står skuldrebredde+føttene vanlig. Ikke sikkert det funker for deg men du kan jo prøve. Og spenn deg godt opp før du tar avløftet

Frontbøy: smalere stance enn vanlig knebøy som nevnt, grunnen er at frontbøy ikke i like høy grad som "vanlig" knebøy er en hoftedominant øvelse. Det ser og ut som om du mister tightnessen i hullet, som gjør at du igjen tipper litt fremover. Nøyaktig hva grunnen til dette er er ikke så lett å si, men jeg hadde begynt å jobbe med mobilitet og ting som foam rolling, kombinert med enda mer fokus på å holde trykket hele veien ned.

Markløft ser veldig bra ut, hadde prøvd å fullføre enda mer med hofta/rumpa fremfor å låse ut korsrygg og knær på toppen, men ellers bra.

Annonse

Ang surring, så er disse fine Inzer Advance Designs: Knee Sleeves XT-The high tech knee support advantage for strongman competitors and other athletes. !

funker som knebind, men de er på en måde sydd sammen og man strammer med borrlås

Ang surring, så er disse fine Inzer Advance Designs: Knee Sleeves XT-The high tech knee support advantage for strongman competitors and other athletes. !

funker som knebind, men de er på en måde sydd sammen og man strammer med borrlås

takk for tipset, har du bestilt fra siden der før?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...