Gå til innhold

Kombinasjon av styrke og jobb..


RobinAleksander

Anbefalte innlegg

Hei!

Sitter i en veldig vanskelig situasjon der hvor jobben er litt i vegen.

Jeg jobber skift. 1 mnd på, 1 mnd av. Men jeg jobber på havet, som linefisker. Vi har ikke noe treningsrom i den båten jeg jobber på. Så jeg lurer litt på hvordan jeg skal sette opp treningsplanene mine når jeg får trent skikkelig 1 mnd, når jeg er hjemme å ikke fullt så skikkelig når jeg er ute i feltet.

Mine mål er jo å bygge, men selv ikke gå så veldig høyt opp i fett % noe som andre kaller, LeanGain.

Det jeg lurer litt på er hvordan jeg skal sette opp treningsplanen min opp i mot dette.

Her har dere en liten snurt av hvordan planen min ser ut i dag:

Mandag:

Oppvarming

Vekter: Bryst, triceps & under armer.

Tirsdag:

Kardiotrening. (800-1000cal).

Kan også deles i 2 økter, om en føler for det.

Onsdag:

Oppvarming/kardio

Vekter: Rygg, Biceps & Nakke

Torsdag:

Oppvarming/kardio

Vekter: Bein, Mage.

Fredag

Oppvarming

Vekter: Bryst & Skuldrer

Helg:

Kardio trening :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja. det er han.

du må imidlertid lese en del av det han skriver før du får essensen i det han skriver, ettersom han gjerne bruker overdrivelse etc for å få frem poenger. om du velger å ikke følge filosofien hans, er fortsatt artiklene verdt tiden du bruker på å lese dem, da de har underholdningsverdi i seg selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...