Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ukjent666

Finnes ingen mirakelkur!:) Og ikke noe for "magen":)

enenergi ut > energi inn(håper tegnet var rett)! Hehe! Du må rett og slett spise mindre enn du forbruker ila dagen/uken/mnd/året:) Så vil du gå ned i vekt/fett%.. Les mange artikkler om dette, så finner du ut hvordan du vil gå ned i fett%

Du har f.eks Gratis online dagbok for diett, slanking og kosthold hvor du kan føre logg over maten din;)

facebook.no/fitnessbloggen eller noe sånt;) Der har du en kalorikalkulator som kan "måle" hva ditt daglige behov er:)

Hvis du f.eks...trener 3x i uken.. Kontorjobb og da har forbrenning på 2000kcal.. Så begynn på 1800kcal.. 2-3uker=ingen forbedring.. Gå ned til 1700kcal i uken f.eks:)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/13192-fjerne-magefett/#findComment-510989
Del på andre sider

Annonse

Er det ca 2000 kalorier en gjennomsnittlig kvinne får i seg? Jeg er ikke så høy eller stor da.. jeg er 162cm og ca 52kg .. tenker bare på hvor mye det er normalt for en person som meg og få i seg, og hvor mye jeg bør kutte ned .. :)

Kommer ann på hvor mye du trener og hva annet du gjør i løpet sv en dag. jeg er selv 160 høy og veier 55 kg. Jeg trener mellom 10-15 timer i uka. Hvis jeg spiser ca 1500-1600 kcal går jeg ned. prøvde å ligge lavere en dag men det funka dårlig.. Litt usikker på hvor mye jeg forbrenner men tror ca 2000 på en dag. kanskje du forbrenner litt mindre siden du veier litt mindre;)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/13192-fjerne-magefett/#findComment-512555
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...