kimz Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 hei,trenger hjelp til en matplan eller ting jeg kan spis iløpet av en hel dag. slik ser det ut idag ca. M1- 2 grovebrødskiver med ev skinke,leverpostei,ost(av og til),aggurk,paprika,lett syltetøy,peanøtt smør. et stort glass melk eller vann. havregryns grøt(oppskriften som står på havregryn pakkene,husker den ikke akkurat nå) bruker litt mer havregryn og melk en det som står på oppskriften, med litt lett syltetøy. M2- 4 grovebrødskiver med ev skinke,leverpostei,ost(av og til),agurk,paprika,lett syltetøy,peanøtt smør. et stort glass melk eller vann. M3-havregryn,enten bare med melk eller havregryns grøt(ikke sukker på) (før trening) M5-middag. varierer men går litt i kylling,fisk,koteletter,gryteretter,osv vanlig mat. (etter trening) M6-samme som frokost og lunch ca kan også være middags rester også av og til noen mellommåltid som feks,frukt,eller litt havregryn eller 2 brødskiver +1 protein shake etter trening og kanskje 2 bananer før eller etter trening. så kan noen hjelpe meg med å sette opp et kostholdsprogram? trener 5-6 gang i uka alt er bra på treninga er kun maten jeg sliter litt med. spiser kun godte på lørdag,ellers ingen ting. ikke brus eller noen i ukedagene. tips til bedre frokost? lunch? kveldsmat? middag? middag 2? skal bli svææær! 16år dagens vekt 73kg 185cm over bakken ca Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jester Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Målet ditt er å gå opp i vekt? I så fall, bare spis mer av hva en du spiser og unngå lettprodukter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kimz Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2012 målet er og bygge muskler utta helve**** Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jester Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 målet er og bygge muskler utta helve**** Spis mer Tren mer Sov mer repeter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kimz Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2012 men va skal jeg spise..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jester Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 men va skal jeg spise..... Om målet er vektøkning er det ikke så farlig hva, men hvor mye. Men det burde jo selvfølgelig inneholde næring, så smågodt utgår. Spis mat, mer mat og skikkelig mat. Jeg kan ikke ramse opp alt, men spis kjøtt, fugl, fisk, potet, ris, pasta, smør, rømme, melk, havregryn osv osv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kimz Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2012 trenger jo ca 150gram protein gjennom dagen så... gode protein kilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jester Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 trenger jo ca 150gram protein gjennom dagen så... gode protein kilder? Kjøtt, fisk, fugl, meieriprodukter, egg, du er nesten nødt til å lese litt på innholdsfortegnelse og lære seg noen ca regler så blir det lettere. Kjøtt/fisk er ca 20g protein pr 100g kjøtt/fisk f.eks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kimz Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2012 hmmm noen tips til anen frokost? ev lunch? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jester Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 hmmm noen tips til anen frokost? ev lunch? Hvorfor må du bytte frokost evt lunsj? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123abc1 Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 hmmm noen tips til anen frokost? ev lunch? Velg og vrak.. At du spiser "Frokost" betyr ikke at det må være brødskiver med egg/ost/skinke. Min frokost/lunch da jeg var i jobb... Therese og Sondre Aalbotsjord 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kimz Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2012 Velg og vrak.. At du spiser "Frokost" betyr ikke at det må være brødskiver med egg/ost/skinke. Min frokost/lunch da jeg var i jobb... [ATTACH=full]63220[/ATTACH] så vertfall veldig godt ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kimz Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2012 Hvorfor må du bytte frokost evt lunsj? må jo ikke.. begynner å bli lei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jester Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 må jo ikke.. begynner å bli lei Spis absolutt hva du vil, som Thookdee sier så må ikke frokost være brødskiver, det er jo helt og holdent opp til deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.