Gå til innhold

Spiseforstyrrelser


Kikki

Anbefalte innlegg

Kjære venner. Jeg trenger å komme i kontakt med ei jente eller en gutt som har kommet ut av spiseforstyrrelser. Kjenner du noen som kan være villig til å fortelle meg sin historie? Har du klart å komme deg ut av det og er villig til å fortelle meg din historie?

Send meg en mail på [email protected], eller send meg ei melding her.

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Til ei av våre største avisers lørdagsbilag skal jeg skrive en sak om ei jente som har anoreksi. Jenta er veldig syk, og det er hennes og hennes familie sin historie jeg skal ha fram. Som en mothistorie til denne vil jeg ha en liten sak - i denne store saken - om en/ei som har blitt frisk. Denne historien skal gå på kampen om å bli frisk - og tiden etter.

Dette var kort fortalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle ønske jeg kunne sagt at jeg var blitt frisk, men da ville jeg jugd - desverre...

Men jeg er et levende eksempel på at det faktisk går an å komme seg, uansett hvor syk/død en måtte være!

Håper du finner en fin person som kan gi oss som sliter et "bevis" på at det er mulig å bli _helt_ frisk - jeg kan i hvert fall ikke få hørt det nok! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...