Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Måten du filmer på gjør det vanskelig å kommentere den i særlig grad. Det ser derimot ut som at du mister spennet i ryggen i bunnposisjon, stemmer det? Litt vanskelig å se ut fra videoen, men så litt sånn ut. Gjerne film fra flere vinkler, og kanskje litt nærmere.

Måten du filmer på gjør det vanskelig å kommentere den i særlig grad. Det ser derimot ut som at du mister spennet i ryggen i bunnposisjon, stemmer det? Litt vanskelig å se ut fra videoen, men så litt sånn ut. Gjerne film fra flere vinkler, og kanskje litt nærmere.

Tror det kan stemme, er dog ikke noe jeg har tenkt over så mye og har alltid prøvd å fokusere på spennet hele veien opp. Var litt usikker på hvilken vinkel det var best og filme ifra, så gikk ut ifra at fra siden kanskje var best men der tok jeg visst feil (n)

Annonse

Tenkte litt det samme som robban. Ser ut som det skjer noe i bunn. Lurer og om jeg ser en lite. Anntydning at du får litt mye press frem på tåballene? Stemmer det? Få satt deg litt mer tilbake og trykk fra helen/midtfoten og opp.

Ellers ser dybden bra ut. Vinkelen på overkorppen står i stil til vinkelen på leggbeinet så det er bra.

Et mega utgangspunkt dersom du er fersk i øvelsen!

Tenkte litt det samme som robban. Ser ut som det skjer noe i bunn. Lurer og om jeg ser en lite. Anntydning at du får litt mye press frem på tåballene? Stemmer det? Få satt deg litt mer tilbake og trykk fra helen/midtfoten og opp.

Ellers ser dybden bra ut. Vinkelen på overkorppen står i stil til vinkelen på leggbeinet så det er bra.

Et mega utgangspunkt dersom du er fersk i øvelsen!

Det varmer mitt ferske hjerte og høre, skal fortsette å terpe og passe på trykk på helen! :D(y)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...