Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! :)

Jeg har trent styrke i en god stund, men har aldri tenkt på hvor mange repetisjoner jeg skal ta.

Jeg gjør vanlige øvelser som planken og sit-ups, men føler at jeg ikke får noen resultat.

Hvor ofte bør jeg trene styrke i løpet av uka? Hvordan trener man magemusklene under/ved siden av navlen? Dette er noe av det jeg lurer veldig på. Hadde vert bra med noen gode tilbakemeldinger, for jeg trenger virkelig hjelp!

:)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/12550-hvilke-%C3%B8velser-til-hva-og-hvordan/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er vanlige øvelser? Ser du refererer til situps og planken, så da regner jeg med at du ikke trener på et gym?

For fremgang så må du fortelle kroppen det, ved enten å øke belastning, intensitet eller repetisjoner - alt avhengig av målsetning

Igjen gjetter jeg meg til at du ønsker å stramme opp og da er løsningen å trene styrketrening(hele kroppen), spise fornuftig og være tålmodig

Hva er vanlige øvelser? Ser du refererer til situps og planken, så da regner jeg med at du ikke trener på et gym?

For fremgang så må du fortelle kroppen det, ved enten å øke belastning, intensitet eller repetisjoner - alt avhengig av målsetning

Igjen gjetter jeg meg til at du ønsker å stramme opp og da er løsningen å trene styrketrening(hele kroppen), spise fornuftig og være tålmodig

Jeg trener på et gym av og til, men det er ikke ofte på grunn av de dårlige redskapene som er der. Ja, ønsket mitt er å stramme opp kroppen.

Tusen takk! :)

Om du trener på et gym av og til, så vil jeg anta at redskapene der tross alt er bedre enn ingenting? Om ønsket ditt er å stramme opp kroppen, så bør du få tak i en veileder eller lignende. Om du vil ha hjelp her må du være mer detaljert, skrive alle øvelsene du bruker, hvor ofte du trener osv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...