Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 5 uker senere...
  • 5 uker senere...

Ser at det er en stund siden du har kommentert her inne. men,

Hør på de over: Ikke vær redd for å spise! Helt fint å ligge på 17-1800 som er foreslått tidligere, men føler du deg mer sulten noen dager er det ingen krise om du spiser opp mot 2000-2400 kcal. Det er helheten som teller, og du skal jo ikke ned i vekt lenger. For meg har det funka og ha fokus på å spise minst 200 gram kjøtt/fisk og minst 500 gram GRØNNSAKER hver dag. (Jeg syns det metter mer enn egg og melkeprodukter som cc og mager kesam). Grønnsakene tilfører gode vitaminer og mineraler som gjør at kroppen spiller mer på lag, så dette er viktig!

I tillegg ville jeg tatt et omega3-tilskudd hver dag. Vital artic oil fra myrevolution er fint ;-) (hvis du velger et annet, sørg for at det er fra fisk eller sel.)

Vegret meg veldig for dette, men her er problemområdet mitt iallefall. Dette bildet er tatt 14. september, samtidig som flexebildet til høyre. Som sagt, jeg er PÆRE. :(

[ATTACH]58038[/ATTACH] [ATTACH]58037[/ATTACH]

Huff, det er ekstremt flaut det her, altså... Og jeg har ingen bukser igjen fordi jeg hater å prøve bukser når jeg kjøper klær. Jeg hater å gå i kjoler eller shorts uten dekkende sort tights og lange støvler.

Dette er jo som å se meg selv jo! Så du er ikke alene, og jeg vet VELDIG hvordan du føler det!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...