Gå til innhold

Ninakri

Medlemmer
  • Innholdsteller

    32
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Ninakri

  • Rang
    Nykommer

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Ninakri

    enkel kaloririk frokost

    havregryn, med egg i og banan, blåbær og mandler som topping
  2. Ninakri

    Mamma kroppen

    Sjokoladen venter jeg med til lørdager, og ikke spiser jeg heller så mye mellom måltidene. Dette er det jeg stort sett spiser : Havregrøt til frokost, omelett eller tunfisksalat til lunsj, middag som er feks fisk eller magert kjøtt. I tillegg drikker jeg to kopper kaffe med litt skummet melk i, og litt grapefrukt, eller noe bær. Trening: 2 dager i uken styrke ( får dessverre ikke gjennomført flere) to ganger i uka løper jeg HIIT 1 min spurt, 2 min gå pluss at jeg går på fjellet ca 1-2 ganger i uka. Må jo nesten leke litt og være med minsten også :-)
  3. Ninakri

    Mamma kroppen

    Vel, overskriften sier vel kanskje sitt.. når jeg gikk gravid med mini i magen la jeg på meg litt for mye og de kg sitter som sement! Jeg har i over ett år forsøkt å gå ned fordi jeg ønsker å komme meg inn igjen i klærne mine, men det er jammen meg ikke lett. Jeg har forsøkt å leve på 1400kcal, trener både styrke og utholdenhet. Er dessverre ikke alltid jeg får gjennomført det så ofte som jeg ønsker, men har som mål å trene styrke to ganger i uken, ellers så går jeg på fjellet med han i meis, eller at jeg jogger. Alt ettersom. Var en periode i vinter at jeg klarte å gå ned 5 kg, men når han begynte å rote om natta så kom de på igjen Nå begynner det å nærme seg til at permisjonen min er over og jeg har bokstavlig talt ikke noe å ha på meg (fordi jeg har godt mye i joggeboukse) og jeg begynner rett å bli desperat etter å gå ned! Trenger derfor tips på hva jeg kan gjøre. Det nye jeg prøver på er å stenge kjøkkenet etter kl. 18.30...
  4. Ninakri

    Hjelp til å sette realistiske mål

    Jeg tror det er viktig at du må finne dine egne mål for å kunne klare å oppnå de. På den måten har du mer "eierskap" til målet og du vil desto jobbe hardere for å klare å oppnå målet.
  5. Ninakri

    Når man har mistet gnisten...

    Slik er det noen ganger, og dørstokk mila er ekstra lang. Jeg er sikker på at du finner gnisten tilbake en dag, i mellomtiden må en bare ta seg ekstra godt i nakkeskinnet. Jeg har det slik med kostholdet mitt for tiden. Jeg er dritt lei av å hele tiden tenke at jeg må spise sunn mat, og få dårlig samvittighet når jeg tar meg noe søtsaker ( noe som har vært hver dag i det siste)
  6. Ninakri

    Hva skal man gå etter...?

    Hei:-) Dette var en fin og inspirerende tråd :-) Godt å se at det ikke er bare "muskel mennesker" med ekstrem lav fettprosent her inne :-)
×

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her