Gå til innhold

PT SATS


Peanuts

Anbefalte innlegg

Jeg skal snart ha tre gratis PT-timer på SATS som følger med deres "SATS You".Nyinnmeldt. Er det noen som har erfaring med det? Jeg har aldri trent med PT før!

Jeg har jo trent før og det er ikke første gang jeg er på et treningssenter, men kunne tenke meg en person som kan hjelpe meg videre og kanskje lære meg god teknikk på skikkelig styrketrening. Jeg ønsker å kombinere styrke, løping og vektnedgang på en mest mulig hensiktsmessig måte. Ingen bosuball! :confused:

Jeg kan i utgangspunktet velge hvilket senter i Oslo jeg vil bruke.

Noen som har tips til meg? Hvor burde jeg gå/ikke gå? Hva bør jeg forberede meg på? Hva kan jeg forlange?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vær klar på hvilke mål du har med treningen og hvilke områder du ønsker å ha fokus på. Nevn gjerne at du feks ønsker å lære knebøy/frontbøy, markløft og benkpress. Dette bør du fin kunne forlange.

Kan desverre ikke si noe om SATS (Jobber på Elixia), men jeg benytter meg mye av baseøvelser selv på de som ikke har sett en vektstang før. Så maskiner er no-go med mindre du vil bygge muskler og isolere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Mange trivlige og dyktige PT'er på Spektum. De setter opp pogrammet du ønsker, og viser deg gjerne hvordan ting skal gjøres selv om du ikke er på time med dem så lenge de ikke er opptatte med andre kunder.

Jeg har også god erfaring med PT´ene på Spektrum. Jeg har aldri kjøpt pakke, men har hatt et par veiledningstimer og kroppsanalyse og de er kjempe hjelpsomme og står på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...