Gå til innhold

Er det greit å spise brød når man skal ned i vekt?


Thomas Edland

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg gikk ned 20 kg, og spiste brød til kvelds.. til og med til lunsj av og til:eek: hiv på masse pålegg, no problem!

Nettopp, det er kalori inn og kalori ut som gjelder...=) Går an å gå opp i vekt ved å spise gulrøtter, og ned i vekt ved bare å spise brødskiver , sålenge regnestykket går opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som alle andre her har poengtert. Det er ikke hva du spiser ,men næringsinnholder/mengden som betyr om du vil ha nedgang eller ikke.

Men om du trener hardt, går jeg jo ut ifra at du ønsker å bygge/beholde muskelmasse, og da er nok ikke brød det mest optimale mtp at du trenger protein osv..

Men igjen, en skive grovt brød nå og da har vel aldri skadet noen? :D , ville nå likevel annbefale deg å enten bake brødet selv, evnt å bake grove knekkebrød (Syns iallefall jeg er digg, med lett-ost og paprika på).

De "grove" brødene du kjøper i mange butikkene, er omtrent like sunne som om du hadde bakt en loff hjemme :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...